Ünlülerin Soma'ya yardımı (doğru mu?)

Sponsorlu Bağlantılar

BelaMonte

BelaMonte

Üye
    Konu Sahibi
Ünlülerin Soma'ya yardımı (doğru mu?)
C.Ronaldo- 3 milyon dolar artı 4 ailenin tüm gelirini 5 yıl
boyunca karşılayacak !
Lionel Messi-somada ki babasız kalan çocuklara tüm
servetini yatırıyor !
İngiltere kraliçesi Elizabeth-283 şehit ailelerinin hepsine
yardımda bulunuyor !
Volkan demirel-157 ailenin bütün borçlarını ödedi !
Fernando muslera-bu sezon alacağı geliri somalılar için
harcayacak !
Justin bieber-soma için gözyaşı döküp elinden geleni
yapıyor yarın somaya geliyor!
Rihanna- bütün konserlerini çekimlerini iptal ediyor soma
için yardımda bulunuyor !
GALATASARAY camiası-15 milyon dolar parayı
somalılara şehit ailelerine yatırdı !
FENERBAHÇE camiası-kazanılan şampiyonluk parası
gelirini soma için yatırdı !
BEŞİKTAŞ camiası-karabüksporla yapacağı maç bilet
parasını ve oyuncuların maçta alacakları maaşı soma
verecek !
Mersin İdman Yurdu- feda yaparak takımın gelirini soma
ya harcadı !
KKTC başbakanı yarın soma ya geliyor herşey için !
GALATASARAY ile ATLETİCO MADRİD birlikte maç
yapacak maçta çıkan gelir somadaki şehit aileleri için
kullanılacak !

Facebook'ta bunu gördüm. Eğer bu doğruysa, bu paraya 2. hatta 3. maden bile açılır. Sizce bu doğru mu?
 


İhtiyar007

İhtiyar007

Üye
Canlar uçtuktan sonra borçları ödense ne ödenmese ne?
 
Invoke

Invoke

Üye
doğrudur değilldir bilmiyorum, 3milyon ney lan. Büyük para. Yalandır kesin. Hiç inanamam. Verseler bile umrumda olmaz.

bu adamlar öldükten sonra kıymetli oldu. adelete bak be. Lan bebeler babasız kaldı. Haberlerde herkes konuşuyor. Her yerde herkes konuşuyor. Adamlar öldü, suçlusu varsa ki vardır olmak zorunda bu kazalar avrupada olmuyor. Hiç kullanmadığım cümlelerden biridir, zorunda kalıyorum ama olmuyor yani. 3.dünya ülkelerinin kazası lan. Madende ölüyorlar. Demek ki güvenlik yok ya da yeterli değil. Yöneticiler şiddetleniyor, yerde tekmelenen adamlar. lan millet ölmüş. Onlar acılarını nereden çıkaracak? Kırmızı halı mı bekliyordunuz? neyin peşindesiniz? Neyse bu yazdıklarımın hiç birinde değilim para olayındayım şimdi geliyorum...

Bu adamlar ölmüş ve her yerde lan 1000 liraya 1500 liraya çalışıyorlar deniyor. Bu adamlar ölmeden önce de bu paraya çalışıyorlardı. Kimse demiyordu bu adamlar 1500 liraya yerin altında saatlerce uygun olmayan şartlarda bilmem ne diye. Yeni mi aklınıza geldi? Diyen varsa da az kişi diyordu. Yok efendim 1500 liraya çalışıyorlar, bütün kanallarda. Adamlar ölmeden önce niye demiyordunuz lan. Dandik dundik haberleri saatlerce anlatırsınız. Öyle işte. Boktan bir dünyada yaşıyoruz. Allah hayırlı ölüm nasip etsin.



Neyse zaten para böyle olur. İşçi ücreti böyle olur. Kapitalist dünya. Şaşırmamak lazım ama bu adamların güvenliğinin sağlanması lazımdı.
 
  • Beğen
Tepkiler: redfoxqq
0MG90

0MG90

Üye
Bunları bilmem ama Twitter'da okudum tweetlerini, Demet Akalın ve Murat Boz yardım edeceklermiş, öğrencileri okutacaklarmış. Demet Akalın nerede o yardımcı popcular? demişti haklı kadın.
 
zombaka

zombaka

Üye
o paralar adamları zengin eder o paralar onlara ulaşmaz
 


Üst Alt