Umumİ Telefonda KonuŞma Rekoru...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Umumİ Telefonda KonuŞma Rekoru...
Vatani görevini Konya'da yapan onbaşı Hamdi, bir çarşı izninde telefon kulübesine girmiş ve memleketini arayarak 53 kişilik ailesiyle tek tek telefonda konuşmuş ve bu konuşma tam tamına 16 saat 27 dakika sürmüştür. Kuyrukta bekleyen 48 erin şikayeti üzerine asayiş ekipleri telefon kulübesine baskın yapmış ve onbaşı Hamdi'nin, jetonun orta yerine bir delik açıp, oradan bir ip bağlayarak bedava konuşma yaptığını da tespit etmişlerdir. Soruşturma esnasında konuşma kayıtları incelenmiş ve bu inanılmaz rekoru kırdığı ortaya çıkmıştır. Telekom yetkilileri bu güzide evladımızın alnından öperken, görevleri gereği savcılığa şikayet etmek zorunda oldukları için yürekleri parça parça olmuştur.
 


çeşnibahar

çeşnibahar

Üye
:D ilgnç bi yazı.. :D
 
aLone

aLone

Üye
jetonun ortasını delmek helal vala:ehe

çok takdir ettim :D
 
arslansem

arslansem

Üye
:kop:süpersin be adamım
 
Bora

Bora

Üye
İşte bunu denerdim:ehe Ama artık jetonlu telefon yok:(
 
TuRkiShCowboy

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
hay allah ım ne akıl yaa :ehe
 
Candy

Candy

Üye
:kop::kop:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

greenmile
Cevap
29
Görüntüleme
3K
greenmile
Cevap
5
Görüntüleme
879
HeiLmasTer®
Cevap
0
Görüntüleme
765
HeiLmasTer®
.eRCaN.
Cevap
0
Görüntüleme
3K
.eRCaN.


Üst Alt