UMTS ne oluyor?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
UMTS ne oluyor?
Merhabalar arkadaşlar şebeke modu seçiminde UMTS var bazen görüntülü görüşme yapmak için UMTS moduna alıyorum ki 3G açılsın çift moda aldığım zaman çok beklemem gerekiyor 3Gye geçsin diye fakat bu UMTS modu ne oluyor bu şekilde sürekli kullansam sorun olurmu? teşekkürler
 
UMTS nedir?



UMTS (Universal Mobile Technology System) 3G (3.jenerasyon) mobil telefon teknolojisinin bir çesididir. 3GSM olarak da adlandırılır. 3G teknolojisiyle + GSM'in kombinasyonu.


Temel olarak sunduğu GSM'e göre çok daha hızlı bir veri alışverişidir. Standart GSM'de 14.4kbit/s gibi rakamlardan bahsedilirken, UMTS'de 384kbit/s hızlardan bahsedilmektedir.Kaynağa göre, bu hız 1920kbit/s. hızlara çıkabilmektedir.

Bana faydası ne?

Mobil uygulamaları, müzikleri evinizdeki bilgisayar gibi hızlıca cep telefonunuza indirebilirsiniz. Arkadaşlarınızla, sevdiklerinizle video konferans yapabilirsiniz, film izleyebilirsiniz, ... gibi hızla gelen birçok özellikten faydalanabilmek mümkün olacaktır.

Şu anda bu teknoloji Avrupa'dki bazı ülkelerde bazı operatörler tarafından kullanılmaktadır. Örnek İngiltere.
 

HakaN-06

Üye
Çift moda alırsan 3G'nin çekmediği yerlerde telefon GSM'i kullanır. UMTS ise telefonun sadece 3G'yi kullanmasıdır
 

jdmsaint

Üye
ben umts modunu tavsye ederim.3g bağlantısı çok az azaldğnda edge moduna alıyor.internette gezerken sorun çıkarabiliyor.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...