Silinen Üye 2553318
Kapalı Hesap
-
Konu Sahibi
-
Kanada'da yaşıyorsun galiba?Ekleeemeedir kocaaaa koonaak eeeeeeeeekleme amman amman
Kanada'da yaşıyorsun galiba?
Eklemeler yapabilirsiniz.
Ekleeemeedir kocaaaa koonaak eeeeeeeeekleme amman amman
para dediğin nedir bir şekilde bulunur ama 10 sene sonra bu suriyelilerin çıkarıcağı sorunlar nasıl çözülür bilmiyorumSuriyeliler Oy kullanacak var mı ötesi
yok avrupa bizi kıskanıyormuşmuşda..
yok ekonomomiz çok iyiymişde
para dediğin nedir bir şekilde bulunur ama 10 sene sonra bu suriyelilerin çıkarıcağı sorunlar nasıl çözülür bilmiyorum
BıraktımOnu bunu bırakın da ekonomi çok iyi
TutunŞimdi tutacaz
Öyle yağma yok sen de tutacan hep beraber tutacaz
bebekler de büyüyecek. toplu taşıma kullanmak istemem böyle bir durumda.para dediğin nedir bir şekilde bulunur ama 10 sene sonra bu suriyelilerin çıkarıcağı sorunlar nasıl çözülür bilmiyorum
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?