Ülkenin Gidişatı...

Silinen Üye 2553318

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Ülkenin Gidişatı...
-Poşetler paralı oldu nedense? Şimdi mi akıllarına geldi?
-İnternet paylaşımı da ücretli oldu birden bire.
-Ekmeğin fiyatı bazı yerlerde 1.25 lira.
-Yemek fiyatları (özellikle et) Türkiye'de uçmuş durumda. Örneğin Burger King fiyatlarını kıyaslarsak Amerika'yla arasında ciddi derecede fark var.
-Benzin ve otomobil fiyatları uçtu. Otomobili aldın diyelim bunun ÖTV'si var. Onu ödedin diyelim benzin yetişecek mi? Ona da tamam desek, kullandığımız yoldan da para alınıyor.

Eklemeler yapabilirsiniz..
 
Tepkiler: MAERKEK, MaxipmaN, Murat Alper ve 2 diğerleri

Baydırman

Moderator
Ekleeemeedir kocaaaa koonaak eeeeeeeeekleme amman amman
 
Tepkiler: Murat Alper, PALA. ve Silinen Üye 2553318

Murat Alper

Moderator
Suriyeliler Oy kullanacak var mı ötesi
yok avrupa bizi kıskanıyormuşmuşda..
yok ekonomomiz çok iyiymişde

 
Tepkiler: MAERKEK, DAL ADAM, MaxipmaN ve 1 kişi daha

Baydırman

Moderator
Bi güzellik yapsana gece benle kalsana
 
Tepkiler: Murat Alper ve Silinen Üye 2553318

zombaka

Üye
Suriyeliler Oy kullanacak var mı ötesi
yok avrupa bizi kıskanıyormuşmuşda..
yok ekonomomiz çok iyiymişde

para dediğin nedir bir şekilde bulunur ama 10 sene sonra bu suriyelilerin çıkarıcağı sorunlar nasıl çözülür bilmiyorum
 
Tepkiler: MAERKEK, DAL ADAM, Murat Alper ve 2 diğerleri

MaxipmaN

Üye
yer çekmiyor gök itiyor
tl yükseliyor dolar düşüyor.
 
Tepkiler: MAERKEK, Murat Alper ve Baydırman

Baydırman

Moderator
Dolar artmıyor tlnin değeri düşüyor
 
Tepkiler: Murat Alper ve MaxipmaN

PALA.

Üye
Ülkenin Gidişatı...
Tünelin ucu pek iyi bir yere çıkmayacak gibi
 
Tepkiler: Murat Alper, Baydırman ve MaxipmaN

AIS

Üye
Ülkenin gidişatından size haberdar edeceğim. Çok yakında.
 
Tepkiler: Murat Alper ve Baydırman

Baydırman

Moderator
Onu bunu bırakın da ekonomi çok iyi
 
Tepkiler: Murat Alper ve AIS

Baydırman

Moderator
Şimdi tutacaz
 
Tepkiler: Murat Alper ve AIS

Silinen Üye 2553318

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
para dediğin nedir bir şekilde bulunur ama 10 sene sonra bu suriyelilerin çıkarıcağı sorunlar nasıl çözülür bilmiyorum
bebekler de büyüyecek. toplu taşıma kullanmak istemem böyle bir durumda.
 
Tepkiler: AIS, Murat Alper ve Baydırman

Baydırman

Moderator
İnşallah herkes kendi yerine yurduna döner
 
Tepkiler: AIS, Murat Alper ve DAL ADAM