Sayfayı yenilemek için * 'a, geri gitmek için sağ seçim tuşuna, sekmeler arasında gezmek için 3 tuşuna, sekmeyi kapatmak için # ve 6 tuşuna, bir şeyi yeni sekmede açmak için iki kez 1 tuşuna basıyorum. Daha böyle gidiyor bu. Tarayıcıyı tuş takımı ile kullanmaya alıştıktan sonra hem çok hızlı internette geziyorsun, hem de böyle şeyler artık gereksiz geliyor.