kullanıcıadları
Üye
Fakat insan ne eşcinsel olmak için nede transeksüel olmak için yaratıldı. Ve nasıl yaratıldıysak öylesi en uygunu.
saolasın. Biz kimseye hayvan veya insan dışı demiyoruz. Ama insan insanlığını bilecek. Allah bize bu beyni-aklı kafatasımızın içinde durup bol bol oksijen tüketsin diye vermedi.
Dönüp dolaşıp aynı yere geliyorsunuz.Kardeşim adam senin inandığın tanrıya inanmıyor.Belkide onun görüşüne göre bazı insanlar transeksüel - eşcinsel olmak için yaratılmıştır ki şöyle bir durumda var.Bazı insanlar biyolojik olarak varoldukları cinsiyete ait değildir.O birey illa yaratılmışsa karşı cins duyguları ve psikolojik özellikleri ile doğmuştur denilebilir.Bu o kişinin suçu değildir böyle bir durumda.
Bir bireyin insan olup olmadığını, insanlıktan çıktığını da siz ya da din değil bilim belirler.Homo sapiens sapiens mi bu arkadaşlar ? Evet.Düşünebiliyor ve senin yaptığın her şeyi yapabiliyorlar mı ? Evet yapabiliyorlar.Bu durumda bu arkadaşlara sadece büyüdükleri kültürden ötürü sen insan değilsin diyemezsin bu adama.Eğer sen o coğrafyada doğup, büyüyüp bir hijra olsaydın sende "insanlıktan çıkmış" ya da "boş oksijen tüketen beyne sahip" birisi olacaktın müslümanlara göre.Aynı şekilde bir hijraya göre de sen ayrımcı, ümmetçi olduğundan dolayı insanlıktan çıkmış bir birey olabilirsin.Hala Allah bize bu kafatasını verdi diyorsun.Adam senin inandığına inanmıyor ki !
O beyni sadece boş oksijen kullanıyor, insanlıktan çıkmış hatta hayvan dediğiniz adamların bulduğu buluşları çatır çatır kullanıyorsunuz ama...Hayvan olarak gördüğünüz birisinin bulduğu bilgisayarı kullanıp buradan konuşmak ve onları insan olarak görmemek (insanlığa o adamın ve nicesinin yaptıklarının binde birini yapmadan) zor olsa gerek...




