KARİZMATİX
Üye
-
Konu Sahibi
-
monitör çatladı.
Sırf kendi kültürüne ters olduğu için insanlara hayvan diyecek kadar alçalmışsak kim hayvan bir sorgulamak gerekir.Eğer hindistanda yaşayan bir yetim olsaydın ve bunlar tarafından yetiştirilip hadım edilseydin buna üzülmeyecek ve hatta doğru bulacaktın.Fakat Türkiye'de doğup büyüdüğün için insanların kültürlerine ve direkt olarak insanlara hakaret edebiliyor, hayvandan farksızlar diyebiliyorsunuz öyle mi ? Fakat adamlar bizim, sizin inancınıza, kültürünüze en ufak bir laf söylediğinde saygı duyacaksın diye kükremeyi biliyoruz değil mi
Sırf kendi kültürüne ters olduğu için insanlara hayvan diyecek kadar alçalmışsak kim hayvan bir sorgulamak gerekir.Eğer hindistanda yaşayan bir yetim olsaydın ve bunlar tarafından yetiştirilip hadım edilseydin buna üzülmeyecek ve hatta doğru bulacaktın.Fakat Türkiye'de doğup büyüdüğün için insanların kültürlerine ve direkt olarak insanlara hakaret edebiliyor, hayvandan farksızlar diyebiliyorsunuz öyle mi ? Fakat adamlar bizim, sizin inancınıza, kültürünüze en ufak bir laf söylediğinde saygı duyacaksın diye kükremeyi biliyoruz değil mi
İnsanın doğasına aykırı. Herkes böle olsa hep hadim edilseler nolacak dünyanın hali.
yav madem şarkı söyleyecek niye hadım ediliyor ki?
yaratan iki cinsiyet olarak insanları yaratmış erkek kadın hayvan demesi doğru değil ama insanlıktan çıkışlar demek doğru olur. Allah ıslah etsin.
Adamların zaten herkesi hadım etmek gibi bir amaçları yok.Adamların işi düğünde dans edip insanları eğlendirmek demekki neymiş herkesin böyle olmasını istemiyorlarmış ki işleri olsun...Ayrıca hangi insanın doğasına bağlı olduğu da tartışılır.Bu yorumu direkt olarak eşcinsel, transeksüellere yönelik kabul ederek cevap veriyorum bu yüzden.Eşcinsel, transeksüel olmanın sebepleri psikolojik olmanın yanısıra biyolojikte olabilir.Hormon işleri en rahat anlaşılır şekildeBu durumda bu insanın doğası eşcinselliğe uygun olur.
Kültürler, inançlar sorgulanmaz.Bir Yahudi'ye neden ağlama duvarına geçip zorla kendini ağlatıyorsun diyemeyeceğin gibi bir müslümana da neden şeytan taşlayacağım diye bir yeri taşlayıp onlarca insanın karambolde ölümüne neden oluyorsun hala diye sorulmaz.Bu sorduğun soru masaya neden masa adını koymuşlar demek kadar absürt bana kalırsa.
Al işteHayvan demek doğru değil ama insanda değiller öyle mi ? Bir kişinin insan olmasına ne, kim karar veriyor ? İslam mı ? Bu durumda karşındaki adama insanlıktan çıkmışsın diyebilmen için onunda müslüman olması gerekir.Sen müslüman olmayan birisine siz insan değilsiniz çünkü İslam'a göre bu böyle derseniz size bir yerleriyle güler.Belkide siz de onlara insanlıktan çıkmışsınızdır, hayvansınızdır ? Fakat o adam size hayvan dediği zaman, sizin inancınızı, kültürünüzü eleştirdiği zaman ona kükremeyi bilirsiniz.Dinler, kültürler dogmatiktir kardeşim.Eğer herhangi bir dine inanıyorsan başka bir dini eleştirme ve onları sorgulamamak, dogmatik düşünmek, yanlış yollarda olmak gibi sebeplerle suçlayamazsınız.
Fakat insan ne eşcinsel olmak için nede transeksüel olmak için yaratıldı. Ve nasıl yaratıldıysak öylesi en uygunu.
bu iste kardesim bak dusunceni sundun tebrik ederim mukummel insanlardansin herkes senin gibi dusunse keske
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?