üç telefon arasinda kaldim yardim

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
enes-1907

enes-1907

Üye
    Konu Sahibi
üç telefon arasinda kaldim yardim
Arkadaşlar htc one x,,galaxy s 3 yada subat yada mart ayında çıkması beklenen xperia z sizce xperia z beklenmeesi gerekrn bi telefonmu yoksa dğerlerinden birini mi alsam daha mantıklı
 


yumyjikk2

Üye
zperia z al daha kaliteli her yönden ben htc one x alcam ama 2.el olarak 0 alma imkanım olsa düsünmem xperia z alırım
 
MrCommanDTr

MrCommanDTr

Emekli Yönetici
xperia z beklenesi bir telefon ama Türkiye ye gelip gelmeyeceği bile kesin değil henüz.
 
godofnight

godofnight

Üye
Bekleyeceksen Xperia Z ama beklemek istemiyorsan s3 tavsiye ederim ben. Z nin tarihi tam belli değil.
 
enes-1907

enes-1907

Üye
    Konu Sahibi
teşekkürler arkadaşlar sanırım xperia z yi marta kadar beklerim bazı sitelerde şubat bazı sitelerde mart yazıyor.eğer martta gelmezse yurtdısından bi şekilde alacağım..
 
BatuhanOzalp77

BatuhanOzalp77

Üye
Xperia Z'yi bekle gayet iyi bir cihaz gibi duruyor NoteIIte su an tek rakip :)
 

Samet.25

one x al gec düşünmeden xperia a cıksa bile türkiyeye gelmesi zaman alır one x güzel telefon s3 ün bazı sorunları var diye yazan arkadaslar görmüstüm one x alıp pişman olan görmedim daha
 
MrExpert

MrExpert

Üye
Z nin gelip gelmeyeceği belli bile değil :hmmm
 
Xelord

Xelord

Üye
Nasıl kesin değil? mart gibi gelecek diye biliyorum.
 
kadir9809

kadir9809

Üye
S4 haberleri vardı 4.99 inc olucakmıs. Beklemek istersen oda olablir
 
boran9999

boran9999

Üye
Bence mayıs ayını bekle galaxy S IV alırsın :)
 
enes-1907

enes-1907

Üye
    Konu Sahibi
xperia z nin martta geleceğini okudum netten ama eğerki mart ayına gelmezse daha da bekleyemeyeğim açıkçası :D o zaman da size bi konu daha açarım s3 mü one x mi diye :DDD
 
WebStyle

WebStyle

Üye
S3 almayın artık yakında S4 çıkacak. Farklı modelleri inceleyin ya da 4 ü bekleyip direkt 4 alın derim.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt