Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
üç telefon arasinda kaldim yardim
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
enes-1907
Üye
Konu Sahibi
üç telefon arasinda kaldim yardim
Arkadaşlar htc one x,,galaxy s 3 yada subat yada mart ayında çıkması beklenen xperia z sizce xperia z beklenmeesi gerekrn bi telefonmu yoksa dğerlerinden birini mi alsam daha mantıklı
yumyjikk2
Üye
zperia z al daha kaliteli her yönden ben htc one x alcam ama 2.el olarak 0 alma imkanım olsa düsünmem xperia z alırım
MrCommanDTr
Emekli Yönetici
xperia z beklenesi bir telefon ama Türkiye ye gelip gelmeyeceği bile kesin değil henüz.
godofnight
Üye
Bekleyeceksen Xperia Z ama beklemek istemiyorsan s3 tavsiye ederim ben. Z nin tarihi tam belli değil.
enes-1907
Üye
Konu Sahibi
teşekkürler arkadaşlar sanırım xperia z yi marta kadar beklerim bazı sitelerde şubat bazı sitelerde mart yazıyor.eğer martta gelmezse yurtdısından bi şekilde alacağım..
BatuhanOzalp77
Üye
Xperia Z'yi bekle gayet iyi bir cihaz gibi duruyor NoteIIte su an tek rakip
Samet.25
one x al gec düşünmeden xperia a cıksa bile türkiyeye gelmesi zaman alır one x güzel telefon s3 ün bazı sorunları var diye yazan arkadaslar görmüstüm one x alıp pişman olan görmedim daha
MrExpert
Üye
Z nin gelip gelmeyeceği belli bile değil
Xelord
Üye
Nasıl kesin değil? mart gibi gelecek diye biliyorum.
kadir9809
Üye
S4 haberleri vardı 4.99 inc olucakmıs. Beklemek istersen oda olablir
boran9999
Üye
Bence mayıs ayını bekle galaxy S IV alırsın
enes-1907
Üye
Konu Sahibi
xperia z nin martta geleceğini okudum netten ama eğerki mart ayına gelmezse daha da bekleyemeyeğim açıkçası o zaman da size bi konu daha açarım s3 mü one x mi diye DD
WebStyle
Üye
S3 almayın artık yakında S4 çıkacak. Farklı modelleri inceleyin ya da 4 ü bekleyip direkt 4 alın derim.