Ex64 sistemi ve swap yapmam gerekiyo galiba onu nası yapacağım? 100 lük alanı biçimlendime varmı bunda windows format atarkenki.gibi? Windowstan ubuntuya geçmemi önerirmisiniz? Ücretsiz programlar ve güvenlik için geçmek istiyorum.
Ex64 sistemi ve swap yapmam gerekiyo galiba onu nası yapacağım? 100 lük alanı biçimlendime varmı bunda windows format atarkenki.gibi? Windowstan ubuntuya geçmemi önerirmisiniz? Ücretsiz programlar ve güvenlik için geçmek istiyorum.