Twitter hesabı açtım twitter olanlar eklesin :D

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
&&BERKAY&&

&&BERKAY&&

Üye
Twitter hesabı açtım twitter olanlar eklesin :D
evet açtım ekleyin hadi arkadaşım artsın

--------------- Ekleme ---------------

 


Sidretül Münteha

Üye
Ne Gerek Var Şimdi ?
Niye Açtın Ki ?
Açtın Peki Napıcan Orada ?
İlla Şart Bişey Mi ?
Şuan Ki Duygun Nedir ?
 
&&BERKAY&&

&&BERKAY&&

Üye
Vesselάm;3252052' Alıntı:
Ne Gerek Var Şimdi ?
Niye Açtın Ki ?
Açtın Peki Napıcan Orada ?
İlla Şart Bişey Mi ?
Şuan Ki Duygun Nedir ?

arkadaşlarla şyleşmek için
gezicem bilmiyom keşfedecem artık
yoo değil ölesine açtım
mutluyum .
 
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
Konu dışı değil gereksiz yere konuyu açman gerekiyordu :D
Ayrıca twit im yok :D
 

Sidretül Münteha

Üye
arkadaşlarla şyleşmek için
gezicem bilmiyom keşfedecem artık
yoo değil ölesine açtım
mutluyum .

Söyleyipte Ne Oldu Yani Bura Yetmiyor Mu ?
Neyi Keşfedeceksınn Düz Düzz Yazmaları Mı ?
Öylesine Açtıysan Açmana Gerek Yoktu.
Mutlu Olunacak Daha Çok Şey Var Bunlar Ne Ki..
 
Mert

Mert

Üye
Face im bile yok :kop:
 
zaza

zaza

Üye
melek sakin çocuk kaldıramayabilir:ehe
 
&&BERKAY&&

&&BERKAY&&

Üye
Vesselάm;3252080' Alıntı:


Söyleyipte Ne Oldu Yani Bura Yetmiyor Mu ?
Neyi Keşfedeceksınn Düz Düzz Yazmaları Mı ?
Öylesine Açtıysan Açmana Gerek Yoktu.
Mutlu Olunacak Daha Çok Şey Var Bunlar Ne Ki..

niye bu adar sert yaklaştığınıı anlamış değilim hala .biz burda eğlenelim diye konu açıyoruz sizin yaptığınız gerçekten ayıp.

--------------- Ekleme ---------------


ohooo
 

Sidretül Münteha

Üye
melek sakin çocuk kaldıramayabilir:ehe
Kaldıramayıp Ciddiyete Aldı Zaten :d:
niye bu adar sert yaklaştığınıı anlamış değilim hala .biz burda eğlenelim diye konu açıyoruz sizin yaptığınız gerçekten ayıp.
Şakaa Diyorumm Beaaa Benn Takılırmmm Bölee Senn Bakmaa Banaa :ehe
İstediğin Şeyleri Aç Takıl Eğlenn :D Keyfini Çıkar.
Hep Mi Gelecen Bu Dünyaya :d:
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Hayırlı olsun canım kardeşim .
Twitter hesabı açmak paralı mı bu arada ?
 
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
Ben cevap vereyim değil abi :D
 

Revengeful

Emekli Yönetici
Facebook u olan ekleyebilir beni :D
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Ben paralı zannediyordum . :)
 
greenmile

greenmile

Üye
twitter face friendfeed hepsinde varız :)
 

Sidretül Münteha

Üye
Ücretsiz
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Şu ünlülerin takıldığı bir site değil mi bu ? :D
 

Sidretül Münteha

Üye
Evet Bencre Gereksız Hiç Açma Ali :D
 
&&BERKAY&&

&&BERKAY&&

Üye
DiaBLoS™;3254341' Alıntı:
Hayırlı olsun canım kardeşim .
Twitter hesabı açmak paralı mı bu arada ?

yok abicim ne parası :D

--------------- Ekleme ---------------

Vesselάm;3254276' Alıntı:
Kaldıramayıp Ciddiyete Aldı Zaten :d:

Şakaa Diyorumm Beaaa Benn Takılırmmm Bölee Senn Bakmaa Banaa :ehe
İstediğin Şeyleri Aç Takıl Eğlenn :D Keyfini Çıkar.
Hep Mi Gelecen Bu Dünyaya :d:

bir an için almadım değil :D:islik
 
jejep

jejep

Üye
DiaBLoS™;3254842' Alıntı:
Şu ünlülerin takıldığı bir site değil mi bu ? :D

Twitter aslında çok güzel birşey abi ünlüler,vekiller falan birşeyler söylüyor sen ona hemen istediğin mesajı atabiliyorsun eğlenmek sosyal faliyetler içinde bulunmak için güzel bir yer
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt