Vesselάm;3252052' Alıntı:Ne Gerek Var Şimdi ?
Niye Açtın Ki ?
Açtın Peki Napıcan Orada ?
İlla Şart Bişey Mi ?
Şuan Ki Duygun Nedir ?
arkadaşlarla şyleşmek için
gezicem bilmiyom keşfedecem artık
yoo değil ölesine açtım
mutluyum .
Vesselάm;3252080' Alıntı:
Söyleyipte Ne Oldu Yani Bura Yetmiyor Mu ?
Neyi Keşfedeceksınn Düz Düzz Yazmaları Mı ?
Öylesine Açtıysan Açmana Gerek Yoktu.
Mutlu Olunacak Daha Çok Şey Var Bunlar Ne Ki..
Face im bile yok![]()
Kaldıramayıp Ciddiyete Aldı Zatenmelek sakin çocuk kaldıramayabilir![]()

Şakaa Diyorumm Beaaa Benn Takılırmmm Bölee Senn Bakmaa Banaaniye bu adar sert yaklaştığınıı anlamış değilim hala .biz burda eğlenelim diye konu açıyoruz sizin yaptığınız gerçekten ayıp.

Keyfini Çıkar.
DiaBLoS™;3254341' Alıntı:Hayırlı olsun canım kardeşim .
Twitter hesabı açmak paralı mı bu arada ?

Vesselάm;3254276' Alıntı:Kaldıramayıp Ciddiyete Aldı Zaten
Şakaa Diyorumm Beaaa Benn Takılırmmm Bölee Senn Bakmaa Banaa
İstediğin Şeyleri Aç Takıl EğlennKeyfini Çıkar.
Hep Mi Gelecen Bu Dünyaya![]()


Aldınn Aldınn Ciddiyete Aldınbir an için almadım değil![]()

DiaBLoS™;3254842' Alıntı:Şu ünlülerin takıldığı bir site değil mi bu ?![]()
