Twitter Erişim Engellendi!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Twitter Erişim Engellendi!
Ülkemizde an itibari ile tüm sistemlerde yani twittera hiçbir şekilde bağlanılamıyor maalesef erişim engellendi ancak bunu aşmanın yolları çok basit.
 

ismail

Üye
Opera mini yeter
 
Tepkiler: Legendary. ve Aligzl94

_RYUK_

Üye
korku başa bela
 
Tepkiler: MCR Killjoy
    Konu Sahibi
Arkadaşlar yakında dns de kapatılacak duyduğunuz üzere yani artık tek çözüm vpn veyatta hidemyass.com benzeri yüksek düzey anonim elit korumasına girmek zorunda kalıcaksınız ben wp8 kullanıyorum ona üzülüyorum.
 

Secacc Browser ve Nokia Express tarayıcı ile WP8'den sorunsuz girebilirsin.
 
Yerinde bir karar. Çok ta lüzumlu bir şey değildi
 
    Konu Sahibi
Arkadaşlar Allah Aşkına Nesi Yerinde Ya Tüm Dünyanın Özgür Kullandığı Bir Yeri Nasıl Cürret Edip Yasaklarsın Gerçi Anonymous Dan Korktular Galba
 
Tepkiler: ice cube
Sen bu sitelere girmek için her ay tıkır tıkır minimum 50 TL para ver, dengesizin biri senin para vererek aldığın hizmeti sınırlasın? Neyi yerinde bu kararın. Sırf siz girmiyorsunuz diye, diğer insanlar için önemli olamaz mı? Twitter gerek siyaset gerekse iletişim alanında çok etkili bir site. Bu siteyi kapatmak bundan korkan kişilerin olduğu anlamına gelir...
 
Tepkiler: 0MG90, .caner., ice cube ve 1 kişi daha
    Konu Sahibi
Yürübe Kim Tutar Seni İşte Adam.
Kesinlikle Haklısın Ki Halkımızın %70 Gibi Bir Kısmı Twitter Kullanıyor Ayrıca Her Ay 108tl Vererek Kullandığım Hizmet Kısıtlanamaz Yaşasın DDOS Yaşasın Hack
 
Tepkiler: ice cube
sosyal medyaya girmek istemeyenler isteseler giremezler zaten hesaplarını silsinler sorun ortadan kalkar sen girmek istemiyorsun ama ben girmek istiyorum twitterra belki benim bu haakkımı elimden almaya hakkın yok
 
Arkadaşlar herkesin görüşü sizinle aynı olmayabilir lütfen düzgün bir üslupla konuşalım.
 

SheFy

Üye
Düzeltme yapayı. Şuan Türkiye twitteri boykıt ediyor. ABD ve bit çok ülkede twitter üzerinden saldırı, eylem planı , suç , terör vb. gibi olayda Abd mahkemeyle istediği zaman twitterdan kullanıcı hesap iletişim adres bilgilerine ulaşabiliyor. Ama bu iş Türkiyeye olmuyor. Mahkeme kararına uymayan twitterı. Şuan boykıt ediliyor. Twitterda milleti galeyana getiren provatkatörler dolup taşıyor. Ve bunların hiç
bir bilgisini Devletle paylaşmıyor. Anlayacağınız destekliyor. Senden Türkiyeyi adam yerine koymazsan böyle kapatılırsın
 
Tepkiler: OttomaN TigeR ve -Emre
    Konu Sahibi
Redhack grubunu bulmak için çalışmalar yapıyorlar veyatta anonymous ama amerika neden anonymousu bulamıyor çünkü anonymous 80 binden fazla üyesi var bunu demek istediyseniz cevap bu ama bu boykot değil bildiğin kısıtlama.
 

SheFy

Üye
Baska arkadasin yazisini paylasayim.
Türkiye dışındaki diğer ülkelerde
yaşayan biri Twitter aracılığıyla tehdide,
şantaja yada hakarete uğramişsa be
mahkemeye başvurmuşsa mahkeme,
Twitter yönetiminden bu şahısların
kimliğiyle ilgili bilgi ister ve Twitter
yönetimi de gerekli bilgiyi verir. Lakin ne
yazık ki Twitter yönetimi bu hakkı
Turkiyeye tanımıyor. Twitter yönetimi
Türkiye'deki mahkemelere hiçbir sekilde
bilgi vermiyor ve işlenen suça ortak
oluyor. Türkiye'nin defalarca yaptıgı
uyarıya rağmen Twitter yönetimi bu
tutumunu değiştirmedi. Twitteri
kullanan herkes cok iyi bilirki twitterda
küfürler, tehditler, şantajlar havada
uçuşuyor. Bunun tek sebebi bunları
yapanlara herhangi bir ceza verilemiyor
olmasıdır. Bunun neticesinde TC
hükümetinin Twitterin fişini çekmekten
baska bir çaresi kalmadı.
Ayrıca bu bize şunu net olarak
gösteriyorki: Twitter Türkiye'yi hedef
alan bazı derin odaklarla iliski içinde.
Madem öyle iste böyle!
 
Tepkiler: OttomaN TigeR ve -Emre
Twitter'a giremiyor musun?
 
    Konu Sahibi
Maalesef twitter hiçbir ülkede ip adresi vermiyor.
Twitter'a giremiyor musun?
Ben hertürlü girerim siyah şapkalı hackerlar engellenemez.
 
Maalesef twitter hiçbir ülkede ip adresi vermiyor.
Ben hertürlü girerim siyah şapkalı hackerlar engellenemez.
Kardeşim DNS yazmak seni hacker yapmaz DNS'i 10 yaşında kardeşim de kullaniyor. Sen girebiliyorsan herkes girer daha fazla tatava yapma siyasete de girme.
 
Tepkiler: Preloader
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...