Turkcell'de Facebook Ucretsiz İcerde

nafoo123

Üye
    Konu Sahibi
Turkcell'de Facebook Ucretsiz İcerde
Turkcell facebook mobili ucretsiz yaptı
ucretsiz kullanmak icin
Bu URL yi

Telinizin sayfasına yazın ucretsiz facebook keyfi yasayın!!!

 
Tepkiler: selo_453, Lord_oF_Dark, sebilge ve 4 diğerleri

ilo53

Üye
ewt bnde boyle grym ama paketı olanlardn mb gdyo. m.facebook.com yazym taraycdn.
 

habbuj

Üye
evet ben denedim bedava hiç kontör gitmiyo ama tukcell inteneti değil turkcell wap ı seçeceksiniz yoksa kontör gidiyo
 

ilo53

Üye
ben intrnt sectm ondn mb gtmş olablr
 
Turkcell WAP'ı seçmeniz gerekir. Wap ayarları olmayanlar, WAP yazıp 2222'ye gönderebilirler. m.facebook.com adresine giriş yapmalısınız. Daha sonra sayfanın en altından Dokunmatik site ya da Tüm site'yi (HTTP) açabilirsiniz.
 

BktsBcr

Üye
Kullanıyorum. Gayet iyi
 

nafoo123

Üye
    Konu Sahibi
güzel birde msn yapsa muhtesem olcak
 
Msn Vodafon yaptı yakında Turkcell de yapar
 

elive

Emekli Yönetici
bence bırakın ücretsiz yapmayı çok fazla ücret almazsa iyidir. 15 şubat tan sonra göreceğiz..
 

habbuj

Üye
inş. yapar ama sanmam
 

neolsam

Üye
WAP 2222 YE GÖNDERDİM İLK GİRİŞTE HATA DEDİ İKİNCİ GİRDİM 2 KONTÜR YEDİ HİÇ TE BİŞİ YAPMADIM 1-2 DKDA ÇIKTIM GEZMEDEN VE 2 KONTÜR YEDİİİİİİ ARKADAŞLAR DİKKAT EDELİM
girdiğim adres m.facebook.com yememesi gerekiyordu harici videolara girmedim tabii onlar yiyomuşşşşşşşşş konturleriiii
 

cafersev

Üye
benim tel paketim varken baglanıyordu ama şimdi baglanıyo acaba eksi 5. 80 deyim ondanmı
birde bagkantı adresi aynı degilmi degişmedi
 

ilo53

Üye
Ben denedim tl duşmedi. Onceden paketim vardı mb de duşmuyordu. Erişim noktası wap seçin ınternet seçerseniz tl düşebilir.
 

qirL1903

Üye
Girinci Kontor gitmiyor ama resim felan acınca kontor düsüyor haberiniz oLsun..
 

hayalist

Üye

0.facebook.com adresinden girmen gerekiyor.
(sıfır)
 

nazedin

Üye
facebook artık m.facebook.com ücretli 0.acebooktan girin arkadaşlarr