ookkaayy
Üye
türkcell tim lerin rezaleti
tekirdag / çorluda
2 tane türkcell tim var 2sininde camın önünden reklam lcd si var lcd de sonyericson aino reklamını yapıyolar içrei giriyorum lcd deki sonyericson telefon nekadar diyorum adamlar bana muamelesi yaptılar gel göster bakıym hangi telefonmuş dediler dışarı çıktık reklam bitmiş başka reklam çıkmış adamlar daha sonyericson markasından haberi yok
Ertesi gün tam reklam çıktı adamı hemen dışarı çıkardım gösterdim reklamı tabi adam mosmor oldu dedim bu telefonun fiatı ne kadar su anda elimizde yok dedi bende ne zaman gelir dedim sen peşinat ver getirtiriz dedi bende benim x6 yı bide aradaşın 5800 ı vereyim dedim 300 lira dedi telefonlara ya allahın kamili 2 bayide aynen böye yaptı lan varya beni oraya koyacaklarki adamlar telefon işlemcisinin ne oldugunu bilmiyo 5800 ın işlemcisi kaç mghz diyom one diyo hatta bazılaro gps nin ne oldugunu bilmiyo yani türkcell tamamen bitmiştir gözümde
Anna roman gibi yamışım ha
gıcık oldum bu adamlara ya gıcıklık olsun diye hergün farklı farklı telefonlar soruom işlemci kamera gps flan özellik sorym en sonunda kovucaklar valla


2 tane türkcell tim var 2sininde camın önünden reklam lcd si var lcd de sonyericson aino reklamını yapıyolar içrei giriyorum lcd deki sonyericson telefon nekadar diyorum adamlar bana muamelesi yaptılar gel göster bakıym hangi telefonmuş dediler dışarı çıktık reklam bitmiş başka reklam çıkmış adamlar daha sonyericson markasından haberi yok
Ertesi gün tam reklam çıktı adamı hemen dışarı çıkardım gösterdim reklamı tabi adam mosmor oldu dedim bu telefonun fiatı ne kadar su anda elimizde yok dedi bende ne zaman gelir dedim sen peşinat ver getirtiriz dedi bende benim x6 yı bide aradaşın 5800 ı vereyim dedim 300 lira dedi telefonlara ya allahın kamili 2 bayide aynen böye yaptı lan varya beni oraya koyacaklarki adamlar telefon işlemcisinin ne oldugunu bilmiyo 5800 ın işlemcisi kaç mghz diyom one diyo hatta bazılaro gps nin ne oldugunu bilmiyo yani türkcell tamamen bitmiştir gözümde
Anna roman gibi yamışım ha
gıcık oldum bu adamlara ya gıcıklık olsun diye hergün farklı farklı telefonlar soruom işlemci kamera gps flan özellik sorym en sonunda kovucaklar valla




