cgrnknt
Üye
Turkcell T11'deki gereksiz programları kaldıramıyorum.
Merhaba 2 gün önce Turkcell T11 geldi. İyi, güzel kullanıyorum fakat çok gereksiz uygulamaları var Turkcell'in haliyle telefonda kasmalar ve donmalar oluyor. Onun yüzünden diğer Facebook, Twitter, Youtube uygulamalarına giremiyorum doğru düzgün. Nasıl silebilirim o uygulamaları?
Telefonlar hakkında nerdeysse hiç bilgim yok. Konuyu yanlış yere açtıysam özür dilerim.
Telefonlar hakkında nerdeysse hiç bilgim yok. Konuyu yanlış yere açtıysam özür dilerim.
Sonra appremover programı Kur Telefona Ama Emin Ol Yukardaki Linkte Verdiklerimi Yaptığına Emin Ol appremover de türkcellin gıcık sinir bozucu uygulamalarını kaldırabilirsin Sorumluluk Üzerime Değildir