Turkcell T10 Güncelleme Sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

sagopakajmer61

sagopakajmer61

Üye
    Konu Sahibi
Turkcell T10 Güncelleme Sorunu
Arkadaşlar Turkcell kampanyasından t10 aldım.Market sorunu vardı turkcell güncelleme çıkardı yükledim.Ama şimdi telefon eskisinden daha kötü oldu launcher hatası veriyor.market üzerinden denemediğim launcher kalmadı.Ama sonuç negatif.İlk yüklediğin zaman tel hızlanıyor sonra tekrar donma yapıyor launcher hatası diyor.Reset attım format attım olmadı.Tek çarem eskiye dönmek bunun için ne yapabilirim nasıl eskiye dönerim?
 


Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici
bi yerden orjinal eski sürümünü bulacaksın. Ama bence yeni indirmiş olduğun son sürümü tekrar yükle.
 
sagopakajmer61

sagopakajmer61

Üye
    Konu Sahibi
Onuda denedim ama olmadı :(
 
Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici
kardeşim bilmiyom ama rom atmayı dene istersen. Telefon garantiden çıkabilir ama. Ya garantiye gönder ya rom at. Tabi rom atınca düzelmeme ihtimalide var. Risk alma yolla garantiye bence.
 

yaslı_çocuk

Üye
Bende de t10 var turkcell in sitesinden güncellemeyi indirdim ama güncelleme yapmıyo bi kaç yazı çıkıyo ardından ekran pembeleşiyo btaryayı çıkarana kadar düzelmiyo yardım edebilirmisiniz ?
 
GuitaristBoy

GuitaristBoy

Üye
Bende de t10 var turkcell in sitesinden güncellemeyi indirdim ama güncelleme yapmıyo bi kaç yazı çıkıyo ardından ekran pembeleşiyo btaryayı çıkarana kadar düzelmiyo yardım edebilirmisiniz ?

güncellemeden önce telefonu roottan çıkarın sonra bidaha deneyin
 
Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici

yaslı_çocuk

Üye
Yok arkadaşım ben root işlemi yapmadım. telefonu bi kez garantiye gönderdim onlar yazılım güncellemişler aradan iki hafta geçti market falan internete bağlanmamaya başladı ben de onun için sordum. Güncellemekten vazgeçtim huawei u8110 ın orjinal yazılımını atmak istiyorum..!

----------Eklendi @ 13:31:30 ---------- Yazıldı @ 13:30:58 ----------

ama onuda denedim o da olmuyo :(
 
Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici
ben root işleminden onra yanlışlıkla launcherı kaldırmıştım. telefonda siyah ekran vardı, menüye felan girmiyodu. ne yapcamı bilmiydum, hafıza kartına go launcher yükledim. sonra telefon o haldeyken görev yöneticisine girip arka planda çalışan uygulamaların üstüne basılı tutarak geçiş yap dedim ve dosya yöneticisinden go launcherı yükledim. yani demem oki, orjinal launcherı kaldır, go launcher yükle, hata alacağını sanmıyorum. oda olmazsa ne yapacağını bilmiyorum valla :(
 
sagopakajmer61

sagopakajmer61

Üye
    Konu Sahibi
Launcher ile denemediğim kalmadı tek çare servise göndermek
 
Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici
hayırlısı olsun o zaman. :)
 


Üst Alt