Türkcell Süper Lig 2009-2010 Sezonu Galatasarayın Maç Programı

Sponsorlu Bağlantılar

LAZOFLU

LAZOFLU

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Türkcell Süper Lig 2009-2010 Sezonu Galatasarayın Maç Programı
Olimpiyatevi'nde, Futbol Federasyonu ve kulüp temsilcilerinin katılımıyla gerçekleştirilen Turkcell Süper Lig fikstür çekimine göre, Galatasarayın maç programı şöyle:


1.Hafta
GAZİANTEPSPOR - GALATASARAY

2.Hafta
GALATASARAY - DENİZLİSPOR

3.Hafta
GALATASARAY - KAYSERİSPOR

4.Hafta
ANKARASPOR - GALATASARAY

5.Hafta
GALATASARAY - BEŞİKTAŞ

6.Hafta
KASIMPAŞA - GALATASARAY

7.Hafta
GALATASARAY - ESKİŞEHİRSPOR

8.Hafta
MKE ANKARAGÜCÜ - GALATASARAY

9.Hafta
GALATASARAY - TRABZONSPOR

10.Hafta
FENERBAHÇE - GALATASARAY

11.Hafta
GALATASARAY - SİVASSPOR

12.Hafta
DİYARBAKIRSPOR - GALATASARAY

13.Hafta
GALATASARAY. - MANİSASPOR

14.Hafta
BURSASPOR - GALATASARAY

15.Hafta
GALATASARAY - BÜYÜKŞEHİR

16.Hafta
ANTALYASPOR - GALATASARAY

17.Hafta
GALATASARAY. - GENÇLERBİRLİĞİ
 
  • Beğen
Tepkiler: anl_tr, BLACKDREAM ve murat_3289_3289


arslansem

arslansem

Üye
Yıllardır ilk kez son haftalara derbinin rastlamadığını görüyoruz.Bu bizim için avantaj diye düşünüyorum.Ligin başına baktığımız zaman ise;ilk haftayı kayıpsız atlatırsak,ilk 3 haftayı 9 puanla kapatacağımızı düşünüyorum.
İyi ve kaliteli bi lig olması dileğiyle.Tüm takımlara başarılar diliyoruz ;)
 
Cynical

Cynical

Üye
9-10-11. haftalar filmin kopabileceği haftalar gibi.
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Fikstür hayırlı olsun..
 

emir.han

zorlu gibi gözüküyo
 
aLLbiNo

aLLbiNo

Üye
9 10 11 büyüklerle
 
Atakan

Atakan

Üye
9,10,11. haftalar belirleyici olacaktır
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Hadi hayırlısı
 
bobmarley46

bobmarley46

Üye
Şampiyon cimbom
 

<~STaT!c-X~>

Üye
9-11 arası kötü
 
ArtOfVictory

ArtOfVictory

Üye
herkese başarılar
 
orukm

orukm

Üye
şampiyon biz oluruz
 
n95eray

n95eray

Üye
tüm galatasaraylı facebook kullanıcılarını Milenyum UEFA ve SUPER CUP sayfamıza bekliyoruz katılp arkadaşlarınızı davet edin galatasaylı olanlar hadii
 
Kingmortall

Kingmortall

Üye
en önemlisi fener maçı rövanşı almalıyız
 
'Davut

'Davut

Üye
Fenerbahçe ile Bursa maçı dışında puan kaybı olursa gs'nin şampiyon olması zor Tabiki'de Şampiyonlar ligide...
 


Üst Alt