turkcell sms paketi yapamıyorum yardım lütfen

Sponsorlu Bağlantılar

bolcetik

Üye
    Konu Sahibi
turkcell sms paketi yapamıyorum yardım lütfen
arkadaşlar AYLIK yazıp 2222 ye yolluyorum , aylık sms paketiniz bulunmaktadır aynı anda 1 paket kullanabilirsiniz felan diyor . IPTAL AYLIK yazıp 2222 yolluyorum bu seferde sms paketiniz bulunmamaktadır yazıyor. Nasıl sorunu halledebilirim yarımdıcı olurmusunuz
 


rapman

rapman

Üye
bu hata bana da olmuştu ve çoğu Turkcell'liye de olmuştur bence.1-2 gün bekleyince o kendisi düzeliyor :oke:
 
Cristy

Cristy

Üye
Evet banada oldu yarın düzelir :bye2:
 
ilo53

ilo53

Üye
ıptal et abonelıgını sonradan tekrar abone ol. olur ıptal aylık yaz 2222 gonder
 
qroniqplatoniq

qroniqplatoniq

Üye
ben de aynı dertten muzdaribim. kardeş o zaman iptal edince de işe yaramıyor ki. IPTAL AYLIK yazıp yolluyorum 2222'ye. hazırkartlılar 39 kontöre sınırsız mesajlaşıyor falan filan feşmekan gibisinden bir msj geliyor. sonra tekrar AYLIK yazıp yolluyorum; yine aynı şeyi söylüyor; paketiniz bulunmaktadır cart curt...

--------------- Ekleme ---------------

Kardeş şimdi buldum çözümünü. Turkcell online işlemlere giriyorsun. Ordan servis abonelikleri gibi bir şey var o bölüme girdikten sonra orda gözükmesi lazım AYLIK 10.000 sms paketinin. Ordan iptal edip tekrar başlatıyorsun. Bende oldu valla sana da kolay gelsin şimdiden (:
 

muzos_2000

Üye
arkadaşlar ben 10.000 sms yaptm hattınıza yüklenmiştr qüle qüle kullanınız falan dio ama msj qnderdiğimde kntr qidio. Napmam Lazım yardımcı oLurmusunz Lütfen çooooooooooooook aciL :(
 

maxi34

Üye
msj hakkı yaparken (- TL) kabul olmuomuo . yeterlı bakıye yoktur yazıo xS ne yapmam qerekıo
 
Karahasan

Karahasan

Emekli Yönetici

Benzer Konular

yeumyang
Cevap
0
Görüntüleme
635
yeumyang
BLasTeaR
Cevap
0
Görüntüleme
914
BLasTeaR
yeumyang
Cevap
0
Görüntüleme
457
yeumyang


Üst Alt