bolcetik
Üye
turkcell sms paketi yapamıyorum yardım lütfen
arkadaşlar AYLIK yazıp 2222 ye yolluyorum , aylık sms paketiniz bulunmaktadır aynı anda 1 paket kullanabilirsiniz felan diyor . IPTAL AYLIK yazıp 2222 yolluyorum bu seferde sms paketiniz bulunmamaktadır yazıyor. Nasıl sorunu halledebilirim yarımdıcı olurmusunuz



