spy ghost
Üye
Turkcell sapıttı sorunumuz var bir bakın
Bugün turkcell sinir harbi yaşattı bana , öğlen saatlerinde 12 tl yükledim mesaj hakkı için fakat 3 tl çekti benden neymiş facebook paketi ama face paketi 2 ay önce bitti ama her paket bittiğinde derler ki '15 gün içinde tl yüklenirse yenilenecektir. Bu da olurki 15 günden sonra yenileme olmayacak dediğim gibi 2 ay önce bitti 15 gün çoktan geçti daha paketin üstünden 1 kb bile harcamadım ayrıca internet paketim de olduğu halde gelince ayrı bi his verdi diyorumki 532 yi arasam haklı çıkarmıyim ve ücreti geri istesem ?

biraz sert durmak lazım 