yigityeksin
Üye
Turkcell msn üyeliği ve diğer msn programlarının kullanımı hakkında !
Arkadaşlar ben msn aboneliği için MSN yazdım 7777 ye gonderdm abonelik oldu fakat ben şimdi turkcellin verdiği messengerı kullanmassam mig 33 yada turbo msn kullansam ayrıyetten kontor gidermi? birz bilgilendirirmsn arkadaşlar pek fazla bilgim yok ..
