yanılmıyorsam kampanya biteli bi 8-10 ay oldu yalnız puan kullanımı 31 aralıkta bitiyo yani o tarihten sona bi işe yaramıycak. zaten dikkat edersen faturanın uzerinde de bu bilgi var. ben 22000 puanla bi 12 ay * 30 dk alabiliyorum sanırım iyi deilmi bu aralar yapmak lazm son 3 gun