Turkcell- Hediyecell Puanlarınızı Kullanın

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
amedian

amedian

Üye
    Konu Sahibi
Turkcell- Hediyecell Puanlarınızı Kullanın
Arkadaslar sadece bir hatırlatma; turkcell de kazandıgınız hediyecell puanlarınızı ay sonuna kadar kullanın 1ocak itibariyle bi işe yaramıycaklar.
 


DeRMaNTeS

DeRMaNTeS

Üye
nie 1 ocaktan sonra işe yaramıyo?
 
amedian

amedian

Üye
    Konu Sahibi
yanılmıyorsam kampanya biteli bi 8-10 ay oldu yalnız puan kullanımı 31 aralıkta bitiyo yani o tarihten sona bi işe yaramıycak. zaten dikkat edersen faturanın uzerinde de bu bilgi var. ben 22000 puanla bi 12 ay * 30 dk alabiliyorum sanırım iyi deilmi bu aralar yapmak lazm son 3 gun
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt