mavera34
Üye
turkcell fatura dökümanı
arkadaşlar ben yeniyim ve bi sorunum var...
ben turkcel faturalı hat kullanıcısıyım ve aylık fatura dökümanım periyodik olarak geliyor.sizden istediğim bu dökümanlarda msjlarında kayda geçip geçmediği . yardımcı olursanız çok sevinirim
--------------- Ekleme ---------------
kimse yokmu
ben turkcel faturalı hat kullanıcısıyım ve aylık fatura dökümanım periyodik olarak geliyor.sizden istediğim bu dökümanlarda msjlarında kayda geçip geçmediği . yardımcı olursanız çok sevinirim
--------------- Ekleme ---------------
kimse yokmu


