Türkcell 4.5G İnternet Paketi Yanıyor.

Sponsorlu Bağlantılar

Mr.ED

Mr.ED

Üye
    Konu Sahibi
Türkcell 4.5G İnternet Paketi Yanıyor.

Arkadaşlar alev alev yanıyor 300 gb internet 500 lira. Ben ateşinde kavruldum şuan. Bu paketi alarak doğal gaza gerek kalmadan evinizi bile ısıtabilirsiniz o derece sıcak bir kampanya. Ya da baktıkça gül ölürsünüz.
 


ali.44

ali.44

Üye
Süper kampanya :-)
 
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
300 GB Benim Neredeyse 1 2 Aylık 3 Mbps Net Kotam :ehe Ama şirketlere Belkide Yetmez Bile :bilmm
 
0MG90

0MG90

Üye
Oha! Ciddi misiniz? Bu mu iyi? 500 lirayı buna vereceğime gider gerçek kotasız fiber internet alırım lan.
Ayrıca sınırsız 1GB internetin fiyatı artmış!
 
TERRORVISION

TERRORVISION

Üye
500 liraya net paketi mi alinir ..Kotayi fiyati herseyi gectim.. 5GB kullandiktan sonra google'a bos bos bakiyoruz acaba ne yazsam diye ne geregi var bunu alacagima kredi ceker araba alirim aylik 500 500 bankaya oderim
 
  • Beğen
Tepkiler: KinG Tornado, blastx ve goldmobile
skylinegti

skylinegti

Üye
Bir an şaka sandım harbiden gerçekmiş yuh yani...
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
ihaleye verilen paraları, milleti nasıl kandırsakta kazansak diye saçmalamaya başladılar :angry: :nono:
 
  • Beğen
Tepkiler: teknognc ve ali.44
MSDarius

MSDarius

Üye
Yıllık bir kampanya olsa bir kaç alıcısı olabilir :D
 
trsword52

trsword52

Üye
Galiba kurumsala özel
 
KinG Tornado

KinG Tornado

Üye
Alıyorsan Ortak İntenete Gireceksin :D
 
murat.122a

murat.122a

Üye
Alt yapı yetersiz bir de herkes kendi alt yapısını ayrı kuruyor eğer ortak alt yapı kursalar akk falan kalmaz 3 operatörün toplamda 126 bin baz istasyonu var ortak kurup tek baz istasyonu ile 3 de hizmet verselerdi akk olmazdı bir baz istasyonu 440 kisiyi bağlar
 

ertas71

Üye
Ensara para lazım galiba.
 
  • Beğen
Tepkiler: Aybin.Kilic
phasan

phasan

Üye
Bunların yerine 300 gb sabit kotalı net versinler Wifi de

Sony Xperia M4 aqua Tapatalk ile gönderildi
 
phasan

phasan

Üye
Alt yapı yetersiz bir de herkes kendi alt yapısını ayrı kuruyor eğer ortak alt yapı kursalar akk falan kalmaz 3 operatörün toplamda 126 bin baz istasyonu var ortak kurup tek baz istasyonu ile 3 de hizmet verselerdi akk olmazdı bir baz istasyonu 440 kisiyi bağlar
Bunu tt kabul etmiyor

Sony Xperia M4 aqua Tapatalk ile gönderildi
 


Üst Alt