Türk televizyonlarında bir rekor

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Kdr05

Kdr05

Üye
    Konu Sahibi
Türk televizyonlarında bir rekor
Show TV'de yedi saat Pis Yedili yayında


Büyük bir ekonomik sıkıntı yaşadığı gündeme gelen Show TV'nin iki yıldır süren ve en çok izlenen dizisi olan "Pis Yedili" önceki gün tekrar rekoru kırdı. Gani Müjde imzalı okul dizisi önceki gün Show TV'de 7 saat 15 dakika yayınlandı. Gece 01 sıralarında başlayan dizinin yayını gün boyunca değişik aralıklarla devam etti. Bu durum televizyon izleyicilerinin esprili yorumlarına neden oldu. Yıllardır "Doktorlar" dizisini yayınlayan Show TV'nin bu kez "Pis Yedili"yi yayınlaması üzerine izleyiciler twitter'da, "Show TV hata üstüne hata yapıyor. Sabah akşam "Pis Yedili" olmaz.Dizi açısından çok tekrarının olması kötü... "Doktorlar" dizisini geçmiştir. Show TV eski dizileri 15 defa ısıtıp ekrana koymaya başladı. Misal "Pis Yedili" şu an "Doktorlar"ın tekrar rekorunu zorluyor. Bu saatlerde hep aynı endişeye kapılıyorum. Bir baksanıza "Pis Yedili" varsa Show TV'yi açmayım şimdi" yorumlarını yaptı.
 


Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
forever LEYLA ile MECNUN
 
  • Beğen
Tepkiler: Kdr05

Samet.25

harbi öyle bende diyom her actıgımda pis yedili en nefret ettiğim dizilerdendir ayrıca bide bizim okul diye bisey cıktı atv de alayı cakma hababam sınıfı gibi hayat bilgisi gibi yapmaya calısıyolar ama onların tadı baskaydı
 
  • Beğen
Tepkiler: Mad EagLe ve EroL
nalcam22

nalcam22

Üye
Zaten dizi rekoru kirip dizxilerle yasiyoruz bu milletin gidişati çok kötü
 

yoyofurkan

Üye
izledimmi ya trt1 izlerim yada aile baskısıyla stv :) ve günde en fazla 1 saat falan izliyorum
 
MrTech

MrTech

Üye
Show batarsa şaşırmam
 
EroL

EroL

Emekli Yönetici
Star TV altın çağını yaşıyor. Diğer ulusal kanallar da bundan olumsuz etkileniyorlar. İzleyicinin ilgisini çekebilecek programlar hep Star TV'de. Doğu Batı Kuzey Güney, hep aynı suratları görmekten bıktı insanlar.
 
  • Beğen
Tepkiler: Mad EagLe
Haydar

Haydar

Emekli Yönetici
Star TV altın çağını yaşıyor. Diğer ulusal kanallar da bundan olumsuz etkileniyorlar. İzleyicinin ilgisini çekebilecek programlar hep Star TV'de. Doğu Batı Kuzey Güney, hep aynı suratları görmekten bıktı insanlar.

ben tam tersini düşünüyorum Erol abi özellikle uğur dündar dan sonra haber alanında dibe vurdular gibi birçok haber okumuştum
 
mfatihdil52

mfatihdil52

Üye
acun showu bırakınca adamlar afalladılar :ehe
 
Mufche

Mufche

Üye
17 yaşında olmama rağmen hala çizgi film izlerim ya da ntvspor , trtspor (:
 
Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
pis yedili nedir sametin dediği gibi hayat bilgisine özeniyorlar o dizi çok tuttu şimdi tekrarını veriyorlar ama o zamanki tadı olmuyor tabi ama okul dizileri onu tutmuyor heleki şu pis yedili zaten anlamış değilim doktorlar güzel diziydi severdim ama şimdi görsem kusarım adamın gözüne sokuyorlar resmen :D star tv gerçekten iyi gidiyor haber konusunu bilemem ama özellikle yarışmaları dizileri iyi tutuyor acunda oraya geçti zaten baya getirisi oldu kanal d zaten iyice brezilya tv oldu aşk-ı memnular fatmagüller falan :D
 
zombaka

zombaka

Üye
Ben ne şhow tv ne atv ne fox nede star izliyorum bitek kanald başka düzgün kanal yok
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt