Türk telekom taraftarı buraya!!!

Sponsorlu Bağlantılar

powerr

powerr

Üye
    Konu Sahibi
Türk telekom taraftarı buraya!!!
Bütün 21 mayıs 2008 tarihli beşiktaş cola turka & türk telekom maçı 70-75 bitmiş olup türk telekom tarafı maçı kazanmıştır. Bu galibiyet türk telekom taraftarlarına türk telekom oyuncularının hediyesi olsun inşallah. Başarılarının devamını dileriz.!!

FİNALDEDE AYNI BAŞARIYI KENDİLERİNDEN BEKLERİZ!!!

power:oke:
 


powerr

powerr

Üye
    Konu Sahibi
yazık oldu tarih 25 mayıs 2008 pazar fb 100-72 türk telekom :( cok üzücü bir skor ama telafisi kolay
 
schumici

schumici

Üye
ilk maçtan farkı attık geriside gelir inşallah:)
 
powerr

powerr

Üye
    Konu Sahibi
ben ole düşünmüyorum bence bu mac cok cekişmeli olacak en azından serilerde bir cekişme olur!!
 
Quattro

Quattro

Üye
Fenerbahçe rehavete girmezse seriyi götürür ama skora bakıpta aldanılmasın tabii..
 
powerr

powerr

Üye
    Konu Sahibi
katılıyorum :oke:Quattro
 
powerr

powerr

Üye
    Konu Sahibi
türk telekom üzmeye devam ediyor seri 2-0 oldu fb önde:(
 
powerr

powerr

Üye
    Konu Sahibi
seri 2-1 oldu hade hayırlısı:D
 
Hellboy®

Hellboy®

Üye
Hadı Hayırlısı T.Telekom :oke:
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Fenerbahce bundan sonra vermez;=) Alır götürür şampiyonluğu..
 
powerr

powerr

Üye
    Konu Sahibi
Dediğin gibi oldu zaten Diablos:D
fb şampiyon oldu
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Evet ;)
 


Üst Alt