Türk Öğrencisi Nasıl mı? Oku Gör :D

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
omerkardesler

omerkardesler

Üye
    Konu Sahibi
Türk Öğrencisi Nasıl mı? Oku Gör :D
>Kantinciyle kanka olup çoğu şeyde pazarlık yapar :D

->Sınıfa gelen nöbetçiye laf atar :D

->Genellikl......e öğretmenine ya lakap takar ya da bizimki der :D

->Hocayla laf yarışına girer :D

->Su şişesine suyu bittikten sonra eziyet eder :D

->Beden en sevilen derstir :D

->Yalaka öğrenciye dalga geçilir :D

->Sıralara ne bulursa yazar :D

->Hocalara inat saçını kestirmez ve ya düzeltmez :D

->Çaktırmadan hocaya laf atar :D

->İddaa oynar :D

->Öğretmeni kovmak bi telefon uzağındadır :D

->Bazı hocalarla kanka olunur :D

->Sınıfta silgi parçacığı savaşı yapılır :D

->Sınıf bilgisayarında oyun oynanır :D

->Durup dururken yanındakine bi sus ya denir :D

->Neden saati soruosun sıkıldın mı dien hocaya yok öölesine der :D

->Sınıfta dersten çok futbol konuşur :D

->Mezuniyet için öğretmenlere plan kurar :D

->Performans ödevinini son gün yapar :D

->Sınıfta çıkan kavgaya anlamasa bile 'ooo' lar :D

->Çok kesene traşş yapar :D

->Kankasının çıktığına 'yenge' veya 'enişte' diye hitap eder :D

->Şikayetçi öğrenciyi hor görür :D

->Sinir olduğu öğretmenin kopyayla geldiğini düşünür :D

->Tek sizin sınıf böyle diyen hocaları pek kâle almaz :D

->Sürekli biriyle kıyaslanır :P

->'Çorum' gibi kelimelere tekerleme uydurur :D

->Kötü geçen yazılıdan sonra çok kolaydı diyen çocuğa dalası gelir :D

->Hocaların ayrım yaptığı düşünülür :D

->Hocası anne olanların yazılı kâğıdına baktığı düşünülür :D

->Derste en çok sorduğu soru ''kaç dakika var'' sorusudur :D

->Boş dersi duyduğu zaman sevinçten ne yaptığını bilemez :D

->Yaptığını yapana ''özenti gençlik'' denir :D

->Kendisini ileride ünlü olarak görür :D

->İleride çok para kazanıcam diyenlere artık bizi unutursun der :D

->Ödev kontrolcüyle anlaşma yapmaya çalışır :D

->Sınıfa gelen stajer hocayla kanka olur :D

->En arka en sevilen yerdir :D

->Boş derslerde uzun eşek oynar :D
 
  • Beğen
Tepkiler: bur_ası_03, senhor_diabo, ' ChaKıL ve 1 kişi daha


ßUr@k

ßUr@k

Üye
haha:) hocam dün ki filmi izlediniz mi die kaynatmaya çalısır
eski anılarını üstüne 5 daha katarak hocaya anlatır (ders kaynasın die)
havalar ısınınca her ders bahçeye çıkalımmı die sorar
 

Revengeful

Emekli Yönetici
"Fiş düştü"
 
senhor_diabo

senhor_diabo

Üye
süper tam beni anlatıyo :D ben bile kendimi bu kdr ii tarif edeme :ehe
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt