tüm iphonu olanlar dikkat !!!!!!!

    Konu Sahibi
tüm iphonu olanlar dikkat !!!!!!!
arkadaşlar lütfen bana şunun nası yapıldığını söyleyin itunes e oyun atıyorum sync diorum ama reddediyoo napabilirim lütfen yardım
 

themag

Üye
itunes dan oyun atılabiliyormu?
 
jailbreak işlemi yapmalısın ve daha sonra mobileinstallition sanırım bu uygulamayı ekle daha sonra indirdiğin oyunları yükler, he unutmadan en az bir tane free uygulama yüklemiş olmaz lazım itunesdan
 

Ozan

Admin
arkadaşlar lütfen bana şunun nası yapıldığını söyleyin itunes e oyun atıyorum sync diorum ama reddediyoo napabilirim lütfen yardım
itunes a atılan oyunların satın alınmış olması gerekir dışardan çektiginiz oyunları direkt atamazsınız. Atmak istiyorsanız önce telefona jailbreak ( sistem dosyalarını açma / kırma ) işlemi yapmalısınız daha sonra da mobile installation patch diye bir uygulama var cydia da, onu kurmalısınız.
 
merhaba acaba ıphondan birine mail gonderdgımızde hani o mail adresi yapısık kalıyor ya sılınmıyor onu nasıl sıebılırm bı yardımcı olrmusunuz ltfen
 

Dawn

Emekli Yönetici
merhaba acaba ıphondan birine mail gonderdgımızde hani o mail adresi yapısık kalıyor ya sılınmıyor onu nasıl sıebılırm bı yardımcı olrmusunuz ltfen
ayarlar/mail kişiler takvimler /en üstte hsaplar hesabına mail adresine tıkla aıulan pencerenin en altta hesabı sil de bu kadar