ykmk
Üye
tüm fenerbahceliler buraya
arkadaslar gecen yıl selcuk dereli bu yıl cuneyt cakır..nereye kadar boyle gidecek bu..fenerbahce turkiye kupasından cekilmeli mi artık..nasıl olsa birileri bizim bu kupada olmamızı istemiyor..futbolculara yazık emeklerine yazık..sizce fenerbahce yonetimi napmalı
Ayrıca türkiye kupası fenerbahçe için önemsiz bi kupa olduğundan yönetimin bence bişi yapmasına gerek yok 



