tüm fenerbahceliler buraya

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ykmk

ykmk

Üye
    Konu Sahibi
tüm fenerbahceliler buraya
arkadaslar gecen yıl selcuk dereli bu yıl cuneyt cakır..nereye kadar boyle gidecek bu..fenerbahce turkiye kupasından cekilmeli mi artık..nasıl olsa birileri bizim bu kupada olmamızı istemiyor..futbolculara yazık emeklerine yazık..sizce fenerbahce yonetimi napmalı
 


kurt bey

kurt bey

Üye
arkadaslar gecen yıl selcuk dereli bu yıl cuneyt cakır..nereye kadar boyle gidecek bu..fenerbahce turkiye kupasından cekilmeli mi artık..nasıl olsa birileri bizim bu kupada olmamızı istemiyor..futbolculara yazık emeklerine yazık..sizce fenerbahce yonetimi napmalı
ben diyorum saçmalıyorsun sende nerde saçmalıdım diyorsun. Dün futbol takımınızı kupa dışı bıraktık sen hala çekilmelimi diye soruyon:kop:Ayrıca türkiye kupası fenerbahçe için önemsiz bi kupa olduğundan yönetimin bence bişi yapmasına gerek yok :ehe
 
leiche

leiche

Emekli Yönetici
yaw sucu hakemlere ata ata bi hal ettiniz hakemleri ya
ya bırıkın böle şeleri
kupa alamıyorsunuz suc hakemin
size pen altı verildimi hakem haklı
penaltınız werilmedimi hakem haksız onun yüzünden yenildiniz.
ya bırakın ya
:sahan2: :birak:
 
Salihyet

Salihyet

Üye
yaw sucu hakemlere ata ata bi hal ettiniz hakemleri ya
ya bırıkın böle şeleri
kupa alamıyorsunuz suc hakemin
size pen altı verildimi hakem haklı
penaltınız werilmedimi hakem haksız onun yüzünden yenildiniz.
ya bırakın ya
:sahan2: :birak:


bknz; maçı izlememiş bi arkadaş.. :hmmm:kop:
 
ykmk

ykmk

Üye
    Konu Sahibi
arkadasım sen benim sacmalamama taktın da senin anlamadıgın ben bundan sonraki yıllar adına soyluyorum bunu...bu yıl için degil gelecek yıllar için bilmem anlatabildimmi he...
 
Leo_Labrador

Leo_Labrador

Üye
bizim zaten neden kupayı yıllardır alamadıgımız bellı oldu helede bu derbı macı tam anlamıyla ornektı hakem macı katlettı sagolsun hep boyle devam etsınler sagolun turk futbolunun hakemlerı..!!!!!!!!!!!!!
 
arslansem

arslansem

Üye
Onlar dünya takımı abi napsın Türkiye kupasını :ehe
 
JaNbErG

JaNbErG

Emekli Yönetici
beşiktaş hakemlerden çok çekti birazda siz çekin arkadaslar lıgde bızım nobrenın %100 yuzluk golunu elle atmıs dıye vermedı fener deplasmanında higuanın attıgı gol sayılmadı bunları ne cabuk unuttunuz fenerli arkadaslar sızı 4.3 yendıgımız macta hakem hatası vardı demi ogun sizi kalecımız yoktu gene yendık gene yenerızde gs fb macınıda ızledım gs alnının hakkıyla kazanmıs mactan sonra volkanın dedıklerını duymadınız galıba turu gecen gs oldu kupa onların dedı :) gslılerı tebrık ederım dıyo ve siz halen burda hakem macı katlettı dıyorsunuz fenerliler hicbirzaman yediremicek sanırım yenildiğini
 
g777murat

g777murat

Üye
bende fenerliyim ama abartılacak bişey yok
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt