evren01
Üye
tüketici hakları para iadesi
arkadaşlar şöyle bi sikintim var benim 5800 express music telefonum vardi çok fazla ariza vermeye başladi 10a yakin kvkya götürdüm düzelmedi bende nokiadan yeni telefon talebinde bulundum ve ben bu 5800 görüntülü görüşmesi oldugu için aldigimi söyledim verilecek telefonunda ayni özelliginin olmasini belirttim.ama bana kalkip nokiac5 verdiler bende kabul etmedim biz bunu veriyoruz bunu alacaksiniz dediler bende sizi tüketici haklarina şikayet edecem dedim ve ettim.09.03.2012 tarihnde şiakayet ettim ve para iadesinde bulundum.davayi kazanmşim ve 16.08.2012 tarihnde kagit geldi.telefonu aldigim yere gittim bizimle işinz yok denildi teknik servsle işinz denildi kvkya gittim onlarda belgenin fotokopisini aldilar gönderecez onay çikarsa hesap numarasi istenecek flan dediler.benim sormak istedgim ben zaten kazanmişim bu davayi neye onay verecekler ve benim ne yapmam lazim 6 aydir telefonsuzum zaten biran önce neticelenmesi için ne yapmam gerek bilgisi olan arkadaşlar bilgilerini paylaşirlarsa sevinirim şimdiden tşkler ...

