Tüketici Hakları Kararı - Bilgi İstiyorum arkadaşlar.

  • 25 Nisan 2011
  • 1429 Okunma
  • 3 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. konuyu yanlış bölüme açmış olabilirim o yüzden özür diliyorum :)

    5 ay önce bi telefon aldım 1 ay içinde telefon bozuldu, istanbula servise gitti ve normal tamir süresini geçti. satın aldığım yere gittim bugün yarın gelecek diyerek beni atlattılar ve bende tüketici haklarına şikayette bulundum. bu arada telefonu servisten geldiği zaman almadım. tüketici hakları benim adıma karar çıkardı parayı geri ödeme olarak. satın aldığım yere gittim karar ile birlikte. satın aldığım firma bize karar geldiği zaman biz kararı üreticiye gönderdik. senin muhattabın üretici dedi. bende sizden satın aldım beni ilgilendirmez üreticisi dedim. adam beni tüketici haklarının kararı bağlamaz üretici ile muhattap olacaksın dedi ve şunu ilave etti: Üretici tüketici haklarının kararını baştan mahkemeye verecek itirazda bulunacak eger mahkemedende aynı sonuç çıkarsa üretici hesap numarası alıp bankaya yatıracak dedi. TÜKETİCİ HAKLARINDANda bu kararla 20 gün bekleyeceksin satın aldığın yerden paranı isteyeceksin 20gün sonra vermez ise icra kuruluna gider icraya verirsin dedi. ilkkez başıma geldiği için bi bilgim yok ne yapacağımdan. bu konu hakkında bilgisi olan arkadaşlar varsa ne yapacağım hakkında fikir verirse çok sevinirim. şimdiden çok teşekkür ederim arkadaşlar...
     


    Yazan: CnFk
  2. Bence çok doğru bir yere açtın konuyu. Sonuçta telefon piyasasının nabzı buralarda atıyor ve biz kullanıcılar olarak ne yapacağımızı bilmezsek yukarıda bahsettiğin saçmalığı er yada geç hepimiz yaşayacağız. Benim de başıma N95 de gelmişti, bekledik bekledik yeni versiyonlar çıktı telefonu kullanamadan. Maalesef tüketici olarak haklarımızı koruyacak doğru bir müessese yok. Tüketici hakkları diyor ki git paranı al, e vermiyor , yok yok senin hakkın git al. Sanki telefon parasını üreticiye vermişsin gibi paranı ondan alacaksın diyorlar.

    Sonuç:
    Hep birlik olup nasıl ki uygulama olmadığında nokiaya e mail atıyoruz. uyelerin sorunlarında da tek yürek olup nokia yı e mail bombardımana tutmamız gerekli. Böylece nokia bayi seçiminde daha dikkatli olacaktır diye umuyorum.
    Bu durum hepimizin başına gelecektir. ( Gelmiştir)
     
  3. Üretici firmaya kararla birlikte bir dilekçe gönderip tarafınıza bilgilendirilmesini isteyin.

    Eğer ki sizi uğraştıracak şeyler yapıyorlarsa direkt icra kuruluna gidebilirsiniz.

    Geçmiş olsun...
     
  4. teşekkür ederim bilgileriniz için. az önce aradım yarın için kesin bilgi vereceklermiş bakalım mecbur yarını bekleyeceğim. egerki yarın aradığımda derlerseki biz karşı itirazda bulunacağız tüketici haklarının kararı bizi bağlamaz diye direkmen icra kuruluna gideceğim vereceğim evrakları. yarın ola hayr ola bakalım. uğraşacağım ama sonuna kadar :)
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
22/09/2018 - 04:42