TTPOD v3.40 Flash Fire Black

dede147

Üye
yükledim muhteşem birşeye benziyor ama daha sesi tahmin etmedi

--------------- Ekleme ---------------

ve beyler ekolayzırı hiç calışmıyor sadece görüntü var
 
Teşekkürler.(Bu arada efektlerini de paylaşırsan sevinirim)
 

caka200

Üye
tesekkurler elıne saglık
 
    Konu Sahibi
yükledim muhteşem birşeye benziyor ama daha sesi tahmin etmedi

--------------- Ekleme ---------------

ve beyler ekolayzırı hiç calışmıyor sadece görüntü var

Kendi adına konuş efendi, 6600 e N70 te herşeyi çalışıyor....
 

asedme

Üye
güzel ğaylasım saol
 
Kardeş ben bu prog.Mı kullanıyorum.Ama şu soruna cevap bulamadm.,program açıkken tuş.Kiltlyorum.Telefondan müzk dnlerken beni aradklarnda veya mesaj aldktan sonra tşkldi açlmıyor.,.Ama müzk çalmaya devam ediyor...İLGLENRSEN SEVİNRİM
 
    Konu Sahibi
Bunun nedeni, tuşları 'tuş aç + *' dışındaki tuşlarla açmaya çalışıyorsundur?

Kısayol tuşları tuşlar kilitlendiğindede devrededir.. Yani tuşkilitliyken 2ve 8 ses 4 ve 6 parça değiştirir..
Ayarlar > genel >kısayolları kontrol et&değiştir..
 
İlgilendiğn içn teşekkürler...Birde yeni tema(skin)ler bulabilirmisin desem çok şey istemş olurmuyum.

--------------- Ekleme ---------------

Kanka o problem halen devam ediyor...Tekrar aynı şey oldu.Bataryayı çıkarmadan problem çözülmüyor
 
    Konu Sahibi
Zaten Açılış resmi ve skinleri ayrıca paylaşmıştım, bunlardan başka şimdilik bulamadım..

Probleme gelince programı ben yazmadım sadece yayınlayıcıyım, yapabileceğim bişey yok..
 
Haklısın! ilgilendiğn icin tşkrler...
 
valla o kadar program denedim en kralı bu helal olsun güzel paylaşım
 

deniz-17

Üye
paylaşımın için teşekkürler
 
paylaşım için teşekkürler...
 
Program süper ama en kısa surede tr versiyonunuda beklıyoruz