TTNET 4g internet 2 yil bedava...

seyyid70

Üye
    Konu Sahibi
TTNET 4g internet 2 yil bedava...


Arkadaslar link bu ben emin olamadim. Fikri olan deneyen var mi abime aldirmayi dusunuyorum bi hile vs varmidir yardim ederseniz sevinirim
Yalin olarak kullanirsam aylik 13 tl sabit hattim olursa aylik 3 tl diyolar e hani ucretsizdi
 

Yandex

Üye
Hile falan yok fakat 4 GB kota hemen biter. Tavsiye etmem. Kota aşımından iyi fatura çıkarırlar.
 

MAERKEK

Admin
Kota aşmıyacak bir telefonun varsa kullan mesela bende 6230i var aylık 500 mb biteremiyorum
 
Valla ben bu kampanyayı duydugumda hemen başvurdum.1 aya yakındır kullanıyorum.memnunum sadece telefondan kullanıyorum.pc arada acıyorum lazım olursa.mobil internette oldugu gibi upload dahil degil.yani 4gb hepsini downloadda kullaniyorsunuz.aylik 600 mb uploada gidiyo ama dahil olmadigindan sorun yok.kampanya bitti ama tekrar baslarsa hemen alin derim.
 
4g wifi standardı anlamına gelir. Yani 4g mobil wifi gücü demek. Tabiki BTK bunu gerçek olarak veri ise olur. Lakin şunu unutmayın. Telekom daki dağıtıcı modemler eski model. Bu yüzden operatörler 4g yi 4g olarak vermesi mümkün değil.
 

brk-rtrk

Üye
Bu kampanyadan bende yararlanıyorum. O 3₺ modem ücreti. 24ay taksitle modemde alabiliyorsun. Eğer hem aktif ev telefonun hemde modemin varsa ücretsiz.
 
Linke bakamadım ama bu dolandırıcılara kuruş para vermem artık.
 
Ttnetten gına geldi valla altında yatan bişey vardır kesin