Tsubasa'nın Test Sonuçları Ortaya Çıktı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
    Konu Sahibi
Tsubasa'nın Test Sonuçları Ortaya Çıktı
Sony'nin Berlin'de düzenlenecek IFA 2012'ye iki üst seviye model ile gireceği biliniyor. Bunlardan bir tnesi LT30p kod adlı Xperia T.
Xperia T'nin geçtiğimiz günlerde görsellerini sizlerle haberimizle paylaşmıştık. Telefonda 4.6 inçlik 720p çözünürlüğünde ekran ve Qualcomm'un Krait kod adlı çift çekirdekli işlemcisi kullanılıyordu.
LT25i Tsubasa kod adlı telefonun da teknik özellikleri ilginç bir şekilde aynı. 720p çözünürlüğünde ekran ve Qualcomm'un Krait kodlu Snapdragon S4 işlemcisinin kullanıldığını görüyoruz.
İki telefon arasındaki farkın tasarım ve ekran boyutu olabileceği konuşuluyor. Henüz o konuda kesin bir bilgi yok fakat LT25i Tsubasa'nın performans sonuçları ortaya çıktı.
Akıllı telefonun LT30p kod adlı Xperia T ile aynı performansı vermesi bekleniyor çünkü çözünürlük ve işlemci aynı gibi görünüyor.
Test sonuçlarına göre cihaz oldukça başarılı bir performans sergiliyor. Zaten Adreno 225 GPU'su mevcut çözümler arasında en iddialılarından.
LT25i ve LT30p arasındaki farkı merak ediyoruz. Özellikle yeni nesil donanım ile gelecek olan Xperia'ları bekleyen bir kitle mevcut.
Hatırlatmakta yarar var yeni telefonlar doğrudan ICS ile gelecek ve Jelly Bean güncellemesi de alacaklar.

Alıntıdır
 


crazy_oruc

crazy_oruc

Üye
teşekkürler. Konu için...
 
  • Beğen
Tepkiler: kullanıcıadları
15097

15097

Üye
IFA 2012 :kıskıs: Konu için :tşk:
 
  • Beğen
Tepkiler: kullanıcıadları
MasteLaa

MasteLaa

Üye
Konu için çok teşekkürler :) Telefon iyi de s4 işlemci felan yahu ben hala anlamadım Sony'i bu kadar telefon ile nasıl başa çıkacaklar bir fikrim yok :hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: kullanıcıadları
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
    Konu Sahibi
Konu için çok teşekkürler :) Telefon iyi de s4 işlemci felan yahu ben hala anlamadım Sony'i bu kadar telefon ile nasıl başa çıkacaklar bir fikrim yok :hmmm

IFA 2012 :kıskıs: Konu için :tşk:

teşekkürler. Konu için...

Rica ederim.Sony nasıl başa çıkar ICS'de olduğu gibi bir durum olabilir.Sözde desteğini verir ama...Yoksa bu kadar telefonla uğraşmak ciddi maddi, manevi hasara yol açar şirket için.Uğraşmazsada farklı bi dert zaten.Bu kadar çok telefon çıkarmak hiç bir zaman ne şirket ne de kullanıcı için iyidir.Her kitleye hitap etme v.s çok şeyler söylüyorlar ama bu kadar çok model kullanıcının aklını karıştırabilir ve dolayısıyla daha az uygun bir cihazı seçmesine sebep olabilir.
 
MasteLaa

MasteLaa

Üye






Rica ederim.Sony nasıl başa çıkar ICS'de olduğu gibi bir durum olabilir.Sözde desteğini verir ama...Yoksa bu kadar telefonla uğraşmak ciddi maddi, manevi hasara yol açar şirket için.Uğraşmazsada farklı bi dert zaten.Bu kadar çok telefon çıkarmak hiç bir zaman ne şirket ne de kullanıcı için iyidir.Her kitleye hitap etme v.s çok şeyler söylüyorlar ama bu kadar çok model kullanıcının aklını karıştırabilir ve dolayısıyla daha az uygun bir cihazı seçmesine sebep olabilir.
Sadece bununla bitse iyi kardeşim.3.7 inç,3.8 inç,4 inç,4.6 inç 4.3 inç gibi telefonlara oyunları ve uygulamaları uyarlamak da var.
 
  • Beğen
Tepkiler: kullanıcıadları
kullanıcıadları

kullanıcıadları

Üye
    Konu Sahibi

Sadece bununla bitse iyi kardeşim.3.7 inç,3.8 inç,4 inç,4.6 inç 4.3 inç gibi telefonlara oyunları ve uygulamaları uyarlamak da var.

Onlar bi nebze daha geri planda.ICS'yi veriyoruz ama yüklemenizi tavsiye etmiyoruz dedikten sonra oyun problemleri hiç bir şey açıkçası.
 
  • Beğen
Tepkiler: MasteLaa
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt