TSF Shell Pro 3D v1.9.9 + 20 Tema + Widget .APK

selam ben acemiyim bu konuda ama bunu nasıl kurucaz samsung worb var
 

KayraBey

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar yeni bir sürüm buldum.Çalıştığı ve sorun çıkarmadığı söyleniyor.Konuyu en başında okuyunuz.Yeni link ana başlığa eklendi.Umarım lisans sorunu tamamen çözülür.
 
yükledim. sorunsuz kullanıyorum. ilk kurulumdan sonra uğraşıp düzenlemeler yapıldıktan sonra güzel oluyor.telefona yen ibir hava katıyor.

Paylaşım için teşekkürler
 
yine olmadı benim fix'i yükledim yine aynı sorun kapatıp açınca sayfalar bomboş, bence bu program telefon seçiyor
 
vazgeçtim zaten olmuyor benim telefonda,zaten telefonu da satılık'a çıkardım dahili hafıza yetmiyor bişeye,ext2 yapmama rağmen her programda çalışmıyor
 

KayraBey

Üye
    Konu Sahibi
Konuya 6 yeni tema daha ekledim.Güle güle kullanın.
 
Tepkiler: turkemrah
Ben kurdum Xperia neo ama biraz karmaşık geldi ve kısayollar olsun, widgetlar olsun çok az ileride arttırılarak gelişir diye umuyorum hadi hayırlısı;-)
 
Sense ara yüzünü kullanıyoru. Acaba çok sarj tüketirmi. Böyle janjanlı olması handikapmıdır yoksa senseden daha mı basarılı?
 
fix sürümünü yükledim 24 saattir yakalanmadım markete girdiğim halde bazen tekrar yükleme yapıyor kendi kendine ama bi zararı olmuyor programa şimdilik iyi gidiyor
 

KayraBey

Üye
    Konu Sahibi
benimde çalışmıyor tekrar aynı sorun bu sefer hiç çalışmıyor

malesef benim telefonumdada ayni sorun olmaya basladi. 1 gün sonra satin almalisiniz diyor ve kapaniyor birdaha acilmiyor.


kaldırdım programı... pes ettim... marketten kaçamıyorum... hevesim de kursağımda kaldı...

Kapandı..olmuyor.Galaxy note..


Arkadaşlar... Türk ve yabancı birçok forumu hergün kontrol ediyorum.Olabilecek her türlü değişikliği sizlerle paylaşacağım.
 
Tepkiler: turkemrah

KayraBey

Üye
    Konu Sahibi
ByMeLo ' nun kendi yapımı olan 2 adet tema kendi isteği ile (sizlerin daha kolay ulaşabilmesi için) konu başlığına eklenmiştir.
 
Tepkiler: turkemrah
teşekkürler takibindeyim
 
Tepkiler: turkemrah
htc desire de 2 gündür çalışıyor tebrik ederim
 
Lisans sorunu alan arkadaslar varsa lisans sorunu aldıgınızda kullandıgınız temayı kullanmayın.
 

KayraBey

Üye
    Konu Sahibi
Yeni sürüm ana başlığa eklenmiştir arkadaşlar.Deneyip yorumlarınızı yazın.Ayrıca çok çok yakında Türkçesini paylaşacağım.
 

KayraBey

Üye
    Konu Sahibi
Evet arkadaşlar.Programı türkçeleştiren bir arkadaşımın izniyle kendi çalışmasını sizlerle paylaşıyorum.Artık Tsf Shell'i Türkçe olarak kullanabileceksiniz.Linki konu başlığına ekledim.Güle Güle kullanın.
 
kayrabey herşey iyi güzelde videoda bu arkadaki bulut halowen falan hareket ediyo onu nasıl yapıyoruz ben s2 de kullanıyorum ama hareket yok