Trident w-t3

Sponsorlu Bağlantılar

gaffurchar

gaffurchar

Üye
    Konu Sahibi
Trident w-t3
Abilerim daha önce açıldı mı bilmiyorum ama açıldıysa konu kusuruma bakmayın yakşaık 3 aydın takip etmeme rağmen trident w-t3 hakkında gerekli bilgiye sahip değilim

hafta sonu trident w-t3 alıcam ama aklımda hala soru işaretleri var

bu telefonu kullalanlara souyorum dokunmatiği en başta diğer özellikleri bakımından hiç sorun yaşadınız mı ben alırsam yaşarmıyım? telefonun özellikleri muazzam ancak aldıktan sonra pişmanda olmak istemiyorum beni aydınlatırmısınız..

Saygılarımla
 


altundalserdal

Üye
Tabiki aydınlatırız kardeş.

Telefonun dokunmatiği güzel.Herhangi bir sorun yaşamazsın.Kalemi yok ama elinde rahat kullanabilirsin istersen kalemlede kullanabilirsin orası sana kalmış.Telefonun görüntüsü çok hoş.%99 iphone görünüşü.Java'yı destekliyor.Bir sürü jar , jad uzantılı program var istediğiniz kurabilirsin telefona.Şarjı eğer sürekli elinde olursa 1 gün'e yakın.Normal kullanırsan 2 gün vs. giidiyor.Kamerası pek iç açıcı değil.Yani çok iyi değil çok kötüde değil.Wifi özelliği vs. sorunsuz çalışıyor.Ben alalı 1 ay oldu nerdeyse sorun yaşamadım güzel telefon.

Tek kötülüğü bana göre ekranı güneşe çıkınca pek görünmüyor birde kamerası müthiş değil onun dışında özellikleri iyi.Zaten telefonun görüşüne hasta olupta aldım:D. Tavsiye ederim.
 
gaffurchar

gaffurchar

Üye
    Konu Sahibi
bilgileriniz için çok teşekkürler kamera yı hiç kullanmam neredeyse zaten güneşli havada neredeyse bütün telefonlarda görüntü kaybı oluyor tekrar teşekkür ederim
 
ucx

ucx

Üye
Mesaj bölümünde ilk başlarda sıkıntı yaşabilirsin ama zamanla 10 parmak yazmaya başlarsın ben gibi. Yani alıştıktan sonra o kadar kolay bi telefon ki...
Tavsiye ederim, görüntü + özellik + fiyat = güzel telefon :)

Dokunmatik olduğu için pratik görünmeyebilir ama diğer telefonlarla karşılaştırırsak bu telefon çok pratik.
Tırnak bırakmak şart. çünkü bazı seçeneklere tıklayabilmek için kalem'e ihtiyacın var ve kalem olmadığı için tırnak kullanacaksın. Ben sol elimin baş parmağında tırnak bıraktım o şekilde kullanıyorum.
 
gaffurchar

gaffurchar

Üye
    Konu Sahibi
sayın ucx bilgilerinizi paylaştığınız için teşekkürü bir borç bilirim sağolun...
 

teomanata

Üye
tv özelliğinden kimse bahsetmemiş, gayet güzel sorunsuz,
1 aydır kullanıyorum sorun yaşamıyorum telefonla ilgili , çok da memnunum.
 

the_mad

Üye
bende yaklaşık 1 aydır kullanıyorum wifi si iyi değil onada şöyle bir çözüm buldum modemin yakınında bağlanıyorum sonra uzaklaşıyorum bağlantı kopmuyor nerdeyse telekomun verdiği LG gibi çekiyor 1 kaç metre daha az. Kamerası idere eder normal jar.ve jad desteği var dokunmatiği piyasadaki rakiplerinden daha iyi diye bilirim ve menüsüde aynı şekilde çince birşeyler yok . arkadaşım bundan 50 tl ucuza bir telefon almış piyasadan benimkiyle karşılaştırınca pişman oldu. java programlarını ana menüye taşıyamıyorsun. ana menüde sayfa açma yerdeğiştirme gibi özellikleride mevcut telefonun sensör özellikleri gayet iyi çalışıyor açıkcası umduğumdan fazlası var eksiği yok (gps yani navigasyon hariç) :-)
 

crazy_kadir_hat

Üye
yaa arkadaşlar bende trident w-t3 alalı 1 hafta kadar oluyor arkadaşımda iphone var fakat ben ise oyun oynamak istedim veya internete girdim ama scrit destği desteklenmiyor diyor bana ben hangi programları kullanmam lazımki benim wt3 sorunsuz olsun yardımcı olursanız sevinirim....
 
temasan53

temasan53

Üye
yaa arkadaşlar bende trident w-t3 alalı 1 hafta kadar oluyor arkadaşımda iphone var fakat ben ise oyun oynamak istedim veya internete girdim ama scrit destği desteklenmiyor diyor bana ben hangi programları kullanmam lazımki benim wt3 sorunsuz olsun yardımcı olursanız sevinirim....


Fullekran - dokunmatik .jar uzantılı programlar ya da oyunlar yükleyiniz...........
 
gaffurchar

gaffurchar

Üye
    Konu Sahibi
herkes memnun sanırım hafta sonu alacağım memnun olursam duacı kalacağım paylaşım yapıp değerli bilgilerini benimle paylaşan herkese çok teşekkür ediyorum
 

ejderfatih4234

Üye
sefan.ru dan istediğiniz jar dosyasını indirebilirsiniz ancak 640.360 ı seçin site müthiş dowlandan istedediğinizi seçin ancak rusça
 
gaffurchar

gaffurchar

Üye
    Konu Sahibi
yarın alacağım izlenimlerimi paylaşırım sizinle
 

teomanata

Üye
hayırlısı olsun , umarım memnun kalırsın,
 

batu_han1995

Üye
ben aldım kalemi vardı hemde orjinal üzerinde trident yazaıyordu bişi sorcam w-t3 mü s193 mü daha iyi?
 

oguzhan2z

Üye
Merhabalar arkadaşlar. Ben yaptığım birkaç araştırma sonucu Trident WT-3 almaya karar verdim. Ama bu telefon ile ilgili kafamda birkaç soru işareti kaldı izninizle telefon sahiplerine bu soruları yöneltmek istiyorum. İlk sorum telefonun içinde hareket sensörü varmı?, hareketi algılayıp müzik değişimi veya resim/video tam ekran yapıyormu. İkinci ve son sorum ben bir uyanıklık yapıp iphone koruyucu arka kapak takmak istesem telefona olurmu çünkü mm'lik bir eksiklik veya fazlalık olduğu taktirde uymaz. Bu sorularımı cevaplarsanız şimdiden teşekkürler..

--------------- Ekleme ---------------

Birde ilaveten bi forumda okuduğuma göre wt3'ün ekranı çok dandikmiş çabuk eskiyor ve yıpranıyormuş bu doğrumudur ???
 
gaffurchar

gaffurchar

Üye
    Konu Sahibi
1. soruna cvap olarak evet sensör var tlfnu hareket ettirince müzik vsvsvs değişiyor 2. soruna ise evet iphone kapakları uyumlu ama tv izleyemezsin çünkü anten lazım tv izlemicm diosan ztn rahatlıkla tak derim
 

oguzhan2z

Üye
çok teşekkür ederim kardeşim beni aydınlattığın için..
 
gaffurchar

gaffurchar

Üye
    Konu Sahibi
ne demek bunun için burdayız :)
 

oguzhan2z

Üye
KArdeşlik son bir sorumu cevaplarsan sevinirim.. Bu wt3 cihazı kullanışlımı ve ne algılıyor(parmak eti veya tırnak) dokunmatıgı nasıl.. alsam pişman olurmuyum??? Sn cihaz sahibi oldugundan sana sorma ıstegı duydum cevapların ıcın cok tesekkur ederim hayırlı gunler...
 

tanuraysha

Üye
arkadaşlar ben de wt3 almıştım ama dokunmatik ekranındaki zorlanma ve daha da önemlisi hafıza kartını tanımaması nedeniyle iade ettim. şimdi şansıma arızalı ürün denk geldi deyip yeniden mi trident alsam yoksa bu sefer de wenttoyu mu denesem diye düşünüyorum. hafıza kartı sorunu konusunda verebileceğiniz herhangi bir bilgi varsa yardımcı olabilirseniz sevinirim, zira bir sonraki almama gereken herşeyi tam olarak yapmış olduğumdan emin olmak istiyorum :) yani ne tür kart gerekiyor,yuvasına nasıl takılıyor (sağolsunlar klavuzda sadece "doğru şekilde" takın" yazmışlar") menüden kart biçimlendirme gibi herhangi bir şey yapılıyor mu ilk kullanımdan önce?? bunlara yardımcı olmanızı rica ediyorummmm
 

Benzer Konular

Cevap
3
Görüntüleme
797
furkican_16
Cevap
1
Görüntüleme
477
Aybin.Kilic
Cevap
2
Görüntüleme
662


Üst Alt