erdemkm
Üye
Trıdent w-t3 web browser sorunum var bakarmısınız
opera 5 kurdum ama kasti biraz yavas calisti sonra bolt browseri duydum girdim sitesine telefondan indirecem ama o kb gozukuyo indirmeyi deneyince yuzde 5 de duruyo yada ag erisim gibi bir hata veriyo ne yapabilirim yardimci olurmusunuz bolt browser varsa sizde benim telefona uyan koyarmisiniz yada opera 5 kasmadan nasil calisir biliyorsaniz dermisiniz sizin bildiginiz baska guzel browser varsa soylerseniz sevinirim
--------------- Ekleme ---------------
yanlislikla 2 kez actim konuyu ozur dilerim

--------------- Ekleme ---------------
yanlislikla 2 kez actim konuyu ozur dilerim
