BEn çoK çinmalı TElefon KullanDIm Trident BilineN biR marKa şuaNda W-T2 KullanıyoRum ayRıca Malı KötülemEkte Olmazz TriDEnmt diğer Çirft hatlıLara qöre PahAlı Herne KAdaR olsaDA çin SınıFınd BAya KaliteLi S321 qüSel Sadecc KüçüK DokunMatik BtonLarı VAr w-T2 Ona RağMen BencE iYDir
Ben size öneriyim bakın bende bugn karar verdim trident alıcakdım ama araştırmalar hiç ii yi gstermio bence alırken ii sinden alın nokia 5230 tvsiyemdir 250 300 tl arasnda deişiordu heralde ama tavsiyem hem nokia ii telefon hemde araştırmalar sonucu cok ii