Tretemiz HTC Touch 3G

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
rafi1994

rafi1994

Üye
    Konu Sahibi
Tretemiz HTC Touch 3G
Arkadaşlar n79 veya n86 8MP alacağımdan dolayı pda mı satmak zorundayım işte sahibindendeki ilanım;

ilgilenenler pm atabilirler
 


rafi1994

rafi1994

Üye
    Konu Sahibi
yok mu ilgilenen
 

suvari21

Üye
çok fazla söylüyorsun arkadaşım.bende bu aralar tlf almayı düşünüyorum bu tlf almak istediklerimin içinde ama bu fiyata değil
 
rafi1994

rafi1994

Üye
    Konu Sahibi
[sıze=4]satılmıştır[/sıze]
 
anl_tr

anl_tr

Emekli Yönetici
Satış Gerçekleştigi için Konu :locked:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt