Trafik Cezası Yedim

iyavuzoz

Üye
    Konu Sahibi
Trafik Cezası Yedim
Maddesi 14
356 tl
ey si ey bi
 

iyavuzoz

Üye
    Konu Sahibi
Emredersiniz!
KARAYOLU YAPISI VE TRAFİK İŞARETLERİNİN KORUNMASI:
Karayolu yapısı ve trafik işaretleri ile ilgili olarak;

a) Karayolu yapısı üzerine, trafiği güçleştirecek, tehlikeye sokacak veya engel yaratacak, trafik işaretlerinin görülmelerini engelleyecek veya güçleştirecek şekilde bir şey koymak, atmak, dökmek, bırakmak ve benzeri hareketlerde bulunmak,

b) Karayolu yapısını, trafik işaretlerini ve karayoluna ait diğer yapı ve güvenlik tesislerini, üzerlerine yazı yazarak, çizerek veya başka şekillerde bozmak, yerlerini değiştirmek veya ortadan kaldırmak, Yasaktır.

Meydana gelen tehlike ve engeller, ilgili kuruluşlar ve zabıtaca ortadan kaldırılır, bozukluk ve eksiklikler yolun yapım ve bakımından sorumlu kuruluşca derhal giderilir, zarar karşılıkları ve masrafları sorumlulara ödetilir.
 
Tepkiler: szqn55

szqn55

Üye
Anlamadim naptinda ceza yedin isiklarda mi gectn
 

iyavuzoz

Üye
    Konu Sahibi
hayır eylemlerde barikat kurulurken orada bulunmaktan ceza yedimama
ben
yardım
etmemiştim :<
 

szqn55

Üye
Vay anasini ya .d
 
Tepkiler: iyavuzoz

szqn55

Üye
Bende varya ehliyet almadn once cok polis cevirmesine yakalndm ceza yedim ama ehliyeti alali 4 yil oldu 1 kez bile polis durdurmadi ya keske almasaydm ehliyeti .d bosa masraf ettm
 
Tepkiler: iyavuzoz

iyavuzoz

Üye
    Konu Sahibi
jgdfskljgskdglk
 
Tepkiler: szqn55
bende bugattimle aşırı hız yaparken radara yakalandım ceza yedim
 

0MG90

Üye
Geçmiş olsun
 
Tepkiler: iyavuzoz

zombaka

Üye
afiyet olsun
 
Tepkiler: iyavuzoz

ogzhnoTr

Üye
Bende varya ehliyet almadn once cok polis cevirmesine yakalndm ceza yedim ama ehliyeti alali 4 yil oldu 1 kez bile polis durdurmadi ya keske almasaydm ehliyeti .d bosa masraf ettm


Ceza yemek için mi ehliyet aldın

8.1'in adam olmasını bekleyen Lumia 520 ile gönderildi.
 

szqn55

Üye
Artik yemek istesemde lakin yenmiyo
 

iyavuzoz

Üye
    Konu Sahibi
yaşama tutunuyorum :<