kardeşim bir sorun var. at&t skyrocket kullanıyorum. dediklerini aynen uyguladım. ics 4.0.4 yüklü. ancak kullanmak istediğimde hata veriyor. "unfortunately, TouchWiz home has stopped" çaresi var mı?
rüstem kardeşim samsung zaten o telefona orjinal jb güncellemesi vermedi mi zaten.geldıyse onu yüke gelmediyse oyle idare et jb ye geç bunlara hiç ihtiyacın olmucak
- - - Eklendi - - -
kardeş çok çok teşekkürler be
- - - Eklendi - - -
şu ana ekrandakı saat wdgetini nasıl eklicez bıde o olursa çok süper olcak
Hocam Ellerine Sağlık Yaptım Mükemmel Çalışıyor Ama Ekran Ayarları Nasıl Yapılıyor Bulamadım Ekranı 5x4 Yapamadım Bir Yardımcı Olursanız Sevinirim
Telefon:Alcatel Ot 995 İcs 4.0.4