[ Touchwiz 4.0 ] Samsung Galaxy S II

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
SamsungGT s5620

SamsungGT s5620

Üye
    Konu Sahibi
[ Touchwiz 4.0 ] Samsung Galaxy S II


Galaxy S2 de mevcut Touchwiz 4.0 gerçekten büyüleyici.Accelemetor zoom ve benzeri birçok şey için kullanılıyor.Gerçekten büyüleyici.
 
mehmetopuz

mehmetopuz

Üye
Super yaa bızım monte bunların yanında hurda gıbı kalıyor ya valla zaten cok yenı teknolojı cıkarsa kı cıkacaktır apple bunun altında kalmaz kesın gelıstırır bırseyler bakalım teknolojı cok seye gebe gelecek cok felaket ve hızlı gelıyor :=)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt