Touch facebook da durmadan hata alıyorum

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

toca

Üye
    Konu Sahibi
Touch facebook da durmadan hata alıyorum
arkadaşlar bir süredir touch.facebookda durmadan hata alıyorum yenile dedigimde duzeliyor fakat buda beni cok sinir ediyor bunun bir çözümü var mı acaba bildiklerinizi paylaşırsanız sevinirim ve teşekkürler şimdiden =)
 


anılbaran

anılbaran

Üye
aldıgın hata baglantı hatasımı ? ekran tekrar dene gibi bişiler çıkıyolr dimi
 

toca

Üye
    Konu Sahibi
evet ekranda tekrar deneyin diye bişeyler çıkıyor oraya basıyom tam duzelıyor 5 saniye geçmeden tekrar o ekrana atıyor
 
anılbaran

anılbaran

Üye
evet bendede yapıyo telefonla alaklı degil bazen yapıyo bu ara sık sık yapmaya basladı touvc face ile ilgili bi sorun 4 ayda bir bu tip sorunlar oluyo touch facede
 

toca

Üye
    Konu Sahibi
düzeltmenin bir yolu var mı acaba
 
anılbaran

anılbaran

Üye
şimdilik yok gibı :(
 
eren3546

eren3546

Üye
bende öyle bi sorun yok opera 6.1ve 4.2 de problemsiz giriyor
 

toca

Üye
    Konu Sahibi
operadan girdiğimde hafıza dolu diyip duruyor sinir oluyorum ya .s
 
kadolak31

kadolak31

Üye
Telefonun hafızası yetmiyorsa bi ramblow u yükleyip rami temizlemek faydalı olabilir
 
eren3546

eren3546

Üye
sizin telefon larınızda sorun var heralde az önce tekrar denedim opera 6.1 problemsiz giriyor telefonum nokia x6 16gb
 
ultrAslan.sefer

ultrAslan.sefer

Üye
touch face her zaman sorunlu en güzeli mobilden girmek
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt