toshiba g900 wi-fi yardımm!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

kral061

Üye
    Konu Sahibi
toshiba g900 wi-fi yardımm!!
arkadaslar toshiba g900 kullanıyorum ancak wi -fi ye baglanamıyorum.. baglanıyor fakat intrnt goruntlenmıyor..:vur msn acmıyor..:off: bi ayarımı var ltfnn yardımmmm:S :off:
 

h_____d

Üye
benim sorunun tıpkısı aynısı :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

AtLaNtiSs.
Cevap
0
Görüntüleme
523
AtLaNtiSs.
MrSlime
Cevap
3
Görüntüleme
444
MrSlime
doqukans2
Cevap
7
Görüntüleme
566
doqukans2


Üst Alt