phasan
Üye
-
Konu Sahibi
-
Gerçekten belirtilen kontörleri veriyor, çok eskiden kullanıyordum. Benim kullandığım dönemlerde günde 3 aramaya puan veriliyordu. Çalarken Dinlet yerine reklam müziği düşünün tıpkı öyle
Aynen öyle ton bulmak için günlerce beklediğimi hatırlarım.Eskiden ton bulamazdik şu an hepsi boş..
Hey gidi günler
Aynen öyle ton bulmak için günlerce beklediğimi hatırlarım.
hahah aynen. Ben işi çözmüştüm ama sabah saat 9 gibi girerdim o saatler hep ton olurduAynen öyle ton bulmak için günlerce beklediğimi hatırlarım.
Aynen bende öyle.
ne sorusu ?Abi 3-4 tane soru sordum.
Koskoca sitede kimse yardım etmiyor(
ne sorusu ?
Yargılama yapacağına, sorunu yaz. Belki yardımcı olabiliriz.inan bir kaç başlık açtım bir tane bile yorum yapan olmadı.
Bu insanlar çok hayırsız
Kardeş kafan mı güzel ?Yargılama yapacağına, sorunu yaz. Belki yardımcı olabiliriz.
Kardeş kafan mı güzel ?
Bir sürü soru başlığı açtım cevap gelmedi diyorum
Yok kardeşim kafam normal. Sen anlamıyorsun.
Sen soru sorduk kimse cevap vermedi dedin bende ne sorusu dedim yani buraya yazmanı istedim. Açtığın başlıkları bilmiyorum. Gözden kaçmış olabilir.
Tamam .Neyse sıkıntı yok
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?