Tomtom V.1.0/2.0

Aries-61

Üye
TomTom Europe için .APK mevcut fakat Europe haritası ve gereksimleri hakkında bilgi verebilirmisiniz ?
Teşekkürler
 
    Konu Sahibi
TomTom Europe için .APK mevcut fakat Europe haritası ve gereksimleri hakkında bilgi verebilirmisiniz ?
Teşekkürler

bu baslikta bulabilirsin..
http://www.maxicep.com/android-gps-navigasyon/tomtom-europe-1-0-a-705718.html

tomtom android sd kart kisminda com.tomtom.europe icin sdcard mevcut.
butun partlari indir rar dan cikart ve ilk sayfada anlattigim gibi kurulum yap.
kisaca tomtomv.2.0 kur calistir,harita yok yazsini gor ve kapat.
yuklenen yere git ve indirmis oldugun sdcard dosyalarinin icine gir ve files dosyasininda icine gir.
files dosyanin icindekileri cep telefondaki files in icine kopyala..
ayni dosyasadan var ,seceneklerini uzerinden yukle ile hepsini yukle..
 
eline saglik diyer ulkelerin haritalari nerden bulabilirim
 
    Konu Sahibi
eline saglik diyer ulkelerin haritalari nerden bulabilirim

birincisi hangi ulkeyi istiyorsun..
ikincisi ise baska ulkenin haritasini yuklemek niyetinde isen. o ulkeye ait tomtom surumunu kurman lazimdir.
mesela, suan tomtom turkiye kulllaniyorsan icine baska harita yukleyemezsin..
kisaca her harita icin tomtom program cikarmistir.
Ayrica her ulkeninde tekli olarak harita ve programi yoktur.
bazi ulkelere tomtom bu imkani vermistir.
onlarda turkiye fransa italya gibi bazi ulkeler.
bunun disindaki ulkeler dediginizde o zaman coklu ulke harita ve programi yuklemek gerekiyor.
 

yakacı

Üye
kardeş tekli ülkelerde fransa varmı acaba
 

ferotti

Üye
Çok teşekkürler süper bir navigasyon...
 
external_sd diye bir dosya yok
ve harita blununamadı diyor
 
xperia s ve one x te çalıştıramadım
 

leogs05

Üye
değerli arkadaşım paylaşımın ve de emeğin teşekkür ederim.telefonum galaxy s3 yükledim harika şekilde herşeyi çalışıyor.iyi ki varsınız,eyvalla
 

leogs05

Üye
değerli arkadaşım paylaşımın ve de emeğin teşekkür ederim.telefonum galaxy s3 yükledim harika şekilde herşeyi çalışıyor.iyi ki varsınız,eyvalla
 

igonca

Üye
Samsung galaksi note 10.1'e yüklendi .
sorunsuz teşekkürler
 
Radar olayını tam anlamadım sadece
 
elinize sağlık dediklerinizi yaptım çalıştı tlf s2 tekrar tşk
 
emek vermiş, güzel anlatmışsın teşekkürler..
 

herneysa

Üye
s3 e yükledim çalışıyor teşekkürler elinize sağlık
 

ssenlik

Üye
Xperia P sıkıntısız çalışıyor emeğin için çok teşekkürler.
 
Haberiniz olsun sürümü 1.0 olarak gözüküyor .2.0 falan değil yani
 

bora0626

Üye
kardeş emeğin için saolasın ama benim anlayamadım su konu sen bu radar ile ilgili dosyaları çıkardıktan sonra harita dosyasının içine atın demişsin ama klasorlerin içinde böyle bir dosya yok ayrıca bu radarla ilgili dosyaların ikisinidemi çıkarıp söyliyeceğim yere kopyalayacagız yardımların için şimdiden tesekkur ederim