Tokat'ta askeri helikopter düştü

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Onur Saka

Onur Saka

Üye
    Konu Sahibi
Tokat'ta askeri helikopter düştü

Tokat'ta askeri helikopter düştü

Tokat merkeze bağlı Şehitler köyü civarında bir askeri helikopter düştü.


Tokat'ın Erbaa İlçesi yakınlarında saat 11.00 sıralarında askeri helikopter düştü. Tokat Valisi düşen helikopterde bulunan personelden kurtulan olmadığını açıkladı. Helikopter 4 personelin olduğu sanılıyordu ama öğle saatlerinde valilik yetkililerinin yaptığı açıklamada sayının 3 olduğu belirtildi.
Jandarma Genel Komutanlığı’na ait olan helikopterin Tokat’tan Giresun’a gittiği sırada Şehitler mevkii yakınlarında düştüğü öğrenildi. Köylülerin ihbarıyla Jandarma ekipleri olay yerine sevk edildi.
OLAY YERİNDEN DUMANLAR YÜKSELİYOR
Merkeze bağlı Gölcük köyü muhtarı Şenel Küçük, helikopterin düşüşünü gördüğünü belirterek, hayvan otlattığı arazide askeri helikopterin Kuzalan Yaylası ile Şehitler köyü arasındaki ormanlık bir araziye düştüğünü söyledi.
Küçük, şu anda bu bölgeden dumanların yükseldiğini, bulunduğu alandan da dumanın görülebildiğini ifade ederek, helikopterin düştüğünü fark edince jandarma ekiplerine bildirdiklerini, şu anda 2 askeri helikopterin bölgenin üzerinde uçuş yaptığını anlattı.
Bu arada bölgenin sisli olduğu, ekiplerin olay yerine ulaşmaya çalıştığı kaydedildi.
3 PERSONEL VARDI
Giresun Valiliği yetkilileri, helikopterde Jandarma Genel Komutanlığı'ndan 3 personel bulunduğunu belirtti.
Yetkililer, Giresun Jandarma Bölge Komutanlığı'ndaki görevlerinin ardından personelin helikopterle Jandarma Bölge Komutanlığındaki pistten Ankara'ya dönmek üzere sabah saatlerinde yola çıktığını kaydetti.
VALİ: "KURTULAN YOK"
Tokat Valisi Şerif Yılmaz alınan ilk bilgilere göre kazada helikopterde bulunan personelden kurtulan olmadığını açıkladı.
Vali Yılmaz yaptığı açıklamada, helikopterin düştüğü yönünde bölgedeki vatandaşlardan ihbar geldiğini, bunun üzerine bölgeye jandarma birliklerinin, itfaiye ve acil yardım ekiplerinin, arama kurtarma timlerinin gönderildiğini söyledi. Yılmaz, ''Helikopter yanmış, arkadaşlarımız olay yerine ulaştı, şu anda onunla uğraşıyor'' dedi.
Helikopterde bulunan personel sayısı ile ilgili henüz kendisine net bir bilgi gelmediğini belirten Yılmaz, helikopterin Tokat'tan kalkmadığını ifade ederek, ''Dışarıdan gelen bir helikopter. Askeri, jandarmaya ait bir helikopter olduğu için personel ile ilgili rakamı tam teyit etmediğim için söyleyemiyorum'' diye konuştu.
Şerif Yılmaz, helikopterin Giresun'dan havalandığı bilgisini aldıklarını sözlerine ekledi.
OLAY YERİNDEN DUMANLAR YÜKSELİYOR
Merkeze bağlı Gölcük köyü muhtarı Şenel Küçük, helikopterin düşüşünü gördüğünü belirterek, hayvan otlattığı arazide askeri helikopterin Kuzalan Yaylası ile Şehitler köyü arasındaki ormanlık bir araziye düştüğünü söyledi.
Küçük, şu anda bu bölgeden dumanların yükseldiğini, bulunduğu alandan da dumanın görülebildiğini ifade ederek, helikopterin düştüğünü fark edince jandarma ekiplerine bildirdiklerini, şu anda 2 askeri helikopterin bölgenin üzerinde uçuş yaptığını anlattı.
Bu arada bölgenin sisli olduğu, ekiplerin olay yerine ulaşmaya çalıştığı kaydedildi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

phasan
Cevap
0
Görüntüleme
465
phasan
doctorrr
Cevap
1
Görüntüleme
448
fk555897
El~PisToLeRo
Cevap
1
Görüntüleme
412
DaNq3rB0y


Üst Alt