DarkredBlue61
Üye
-
Konu Sahibi
-
O Zaman Diğer Araçlar İle Aynı? Yani Vasat Bir Sonuç Sayılmaz.fiat regatanınkine bak zaten kaporta şase falan aynı bildiğim kadarıyla hatta motor ve interior dahil
Koç Grubu Haklısın Bizi Çok Enayi Yerine Koydu.Şimdi Kaporta Hassas Vs Diyorsunuz Buna Hem Katılıyorum Hemde Katılmıyorum.Niye Diyecek Olursanız Kuş Serileri Dediğiniz Gibi Kaporta Vs Çok Yazıf Değil Niye Değil Akrabada 2005 Partner Var Bagaj Kapağını Eliniz İle Göçertebiliyorsunuz Şimdiye Kadar Böyle Birşey Gelmedi Başima Bizim Kartalda Hatta Bu Reno Symbol Filan 2013 Kasalara Bakın Tampon Bildiğiniz Kağit Asılın Elinize Gelir.Dedğiniz Gibi Darbeyi Emsin Diye Yapılan Birşey.Fakat Tofaş Serileri Hem Eskidi Hemde kaportalarında Çürümeyen Yer Kalmadı Bu Sadece Tofaş İle Alakali Birşey Değil 2005 Den Aşağidaki Tüm Modeller İçin Geçerli Neredeyse Bu.Aracı 6. Ayda Muayaneye Getirdim Alttaki Çürüklerden Dolayı Geçmedi.Ki Bizim Araba Trabzonda Kullanıldı 10 Senedir Bizde Bunun 7 Senesi Trabzonda Geçti 3 4 Senesi Ful Yatarak GEçti Kontak Dahi Yarım Bile AÇılmadı Yattı Araç.Neyse Aracı Çürükler İçin Sanayiye Getirdim Orada Bir Tane Transporter Vardır Bir Tanede Golf Bu Araçlarda Benimle Aynı Sorundan Geldi Oraya Çürük Demekki Bu Olay Tofaşa Has Birşey Değil Diğer Araçlarında Kaportası Zamanla Yoruluyor Bildiğiniz Yağ Tenekeleri Gibi Yüksek Darbede Bükülüyor.Yeni Nesil Araçlarda Dediğiniz İkiye Bölünme Olmuyor Doğrudur.Bizim Kartal Ruhsatta 1.141 KG Mı Ne Geçiyor Düşün Stagonwagon Bir Araba Bana Göre Ağır Çünkü Araçta Donanım YOk Bişey Yok.Yeni Araçlarda Gerek Sase Gerek Kaporta Aleminyümmuş Gümüşmüş Demirmiş Çelikmiş Bilmem Ne Alaşımlarından Yapıldıkları İçin Hem Daha Hafif Oluyor Hemde Daha Dayanıklı.Baştada Belirttiğin Gibi Koç Grubu Sağolsun Canımızı Hiçe Saydığı İçin Araçlar Bu Nedenden Ötürü 2Ye Bölünüyor.Tabi Araçlarında Eski Oluşu O Zamanın Teknolojisinden Midir NEdendir Bilmem Tabi.Fiat Regatayla 124'le 131'le Türkiye'deki kuşların kalite anlamında alakası yok.Şuan Turkiye'de üretilip dışarı kaliteliyi içeri dandiği satanlar gibi.
Kuş serisi Koç ve İtalyanların bize kazığıydı.
Bu tip araçlar için sac inceliğinden ya da yeni nesil renolara söylenir genelde bastır parmağın kaportaya girsin gibi terimler kullanamayız sac kalın hatta kaliteli belki de o konuda bilgim yok ama şase ve karoser darbeyi ememediginden kuş serisi araçlar genelde ikiye bölünür.Yeni nesil araclar için bu denli basit değil ikiye bölünmek çünkü şase kaporta ve platform tümüyle darbeyi emici şekilde tasarlanıyor.
Kısaca o araçlarla heyecan aramayın.Altta fiorino haşat etmiş.Gerçi ticari doblo caddy fiorino gibi araçların saseleri daha güçlüdür boyle bir araç kendinde sadece küçük bir göçük varken sizi kuş serisi bir araçlaysanız bicebilir.
En altta da meşhur leon ve doblo çarpışması ve doblo kendine nazaran biraz daha eski olan leonun içinden geçmiş.Yani her geçen sene araçların şase ve darbe emme konusundaki ilerlemesi göze çarpıyor.
Yani Kaza Sırasında Araçlar Fazla Hasar Almiş Etmiş Dedikleri İçin Söyledim.Yoksa Dediğin Gibi Sase Önemli Olan Tüm Darbe Tüm Yük Onda Bitiyor.Aslında Bana Sorarsanda Ticari Araçlar Daha Riskli Bizim Dükkanın 2005 Cady Si Var Aracı Kullanıyorumda Arada Hani Ne Bileyim Araç Biraz Sakat Gibi Tavana Bakıyorum Arkaya Bakıyorum Komple Şaç Gidiyor 2 Destek Demirleri Atmişlar Olası Kaza Durumda İçerideki Tost Olabilir Biraz Sakat Geliyor Bana Ama Dediğin Gibi Çarpışma Durumlarında Bilmiyorum Saseleri Ne Derece Sağlam Yapılabiliyor Ama Şu Ortadaki Cady 1 Ton Ağırlık İçin Üretildi Kartalda Max 550 KG Yük İçin Dediğin Gibi İllaki Fark Olacaktır Saselerde Ama Çokta Bilgim YokSac ince demedim dostum aksine kalın ama sac kaporta değil önemli olan şase.Arkadan çarpmalarda çarpan araç daha çok hasar alır bu kanun gibi nettir linea o yüzden fazla hasar almış.Burda da linea'ya çarpan jetta mı passat mı perte çıkmış adeta linea'da en baba 200 lira hasar var o da tampon değişirse ki değişmeden onarılır en çok 100 lira.
Doblo caddy connect gibi araçların şaseleri yük taşıma amaçlı daha güçlüdür.Kaza anında karşıdaki araca büyük hasar verir ve kendi yaşam alanını korur.Ama şuna karar vermek lazım kaporta hasar almasın mı istiyoruz yoksa can güvenliği mi?Dışı tamponu bilmem nesi hasar alan araç kaza anında öldürür ya da sağlam değil demek değildir.Aynı şekilde dışı hasar almayan araç da sağlam demek değil.
Videolardan biliyorum seni temkinli birisin ama aman dikkat o araçla.
Yüksek Araç Daha İyi Tabiykide Bütçe MaalesefTicariler güven vermiyor cidden haklısın.Sebebi de aracın yüksek olması.Suv tarzi jipler de aynı pek sarmıyor beni.Rüzgar direnci fazla bikere.Yüksek araç fazla basmazsan her zaman için iyidir aslında hem sürüş kolaylığı sağlar hem de kaza anında yaşam alanı dediğimiz aracın içi otomobillere göre daha yüksekte oldugundan yaralanmalar ve can kaybı riski daha azdır.Yeni araçlarda motor altı koruma olmadığından motorun içeriye zarar verme durumu yok büyük bir kazada motor düşüyor araçtan.Şaselerde belli kalite standart o yüzden yaşam alanı sağlam kalıyor genelde.Emniyet kemeri de takılaysa hava yastiklariyla iyi bir güvenlik sağlanıyor.Tabi italyan aygırı alman tankı vs.deyip gaza gelmemek lazım.
En Son Modeli 2001 Yani 16 Yaşındaki Bir Kaporta Ne Kadar Sağlamsa O Kadar Sağlamdır Diye DüşünüyorumTofaş sağlamdır. Buna canlı şahit oldum.
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?