Bunu için iki yöntem var.
1. Tema edit
2. Avkon.dll
-- Tema edit için bu konuyu kullanabilirsin.
http://www.maxicep.com/symbian-s60v5-temalar/temalari-topbar-uygulamasina-uyarlama-690427.html
Tema editte editlediğin temalarda sadece topbarı gizlersin. Tema değiştiğinde bu mümkün olmaz. Fakat bu aynı fw içinde hem topbar kullanma hemde orjinal kullanma avantajını sağlar.
-- Avkon.dll için ekteki dosyayı indir ve rofsa at. Bu sistemin her yerinde orjinal şebeke ve şarj ikonunu gizler. Hiçbir şekilde orjinal çubuklar geri getirilemez.(modlama haricinde)

avkonu fw ye gömeceksin. telefondan direk c ye atarsan telefon açılmaz tabiAvkon'u kullanınca tel açılmıyor yardım için tesekkurler![]()

orjinal şebeke ve şarj çubuklarından bahsediyor.Tobbar gizlenir mi?
avkonu fw ye gömeceksin. telefondan direk c ye atarsan telefon açılmaz tabi
- - - Eklendi - - -
orjinal şebeke ve şarj çubuklarından bahsediyor.

sen ofw mi düznliyorsun?Kardeş biliyorum zaten rofstan bahsediyorum![]()
sen ofw mi düznliyorsun?
O yüzden olmuyor deseneVar iki tane cfw'em zaten forumda bak biri anna cover diğeri wp8 apollo c503 için bunlar.

)
O yüzden olmuyor desene
OFW de avkon çalışmıyor çünkü
O zaman senin için en iyi yönetem tema edit. (zaten başka yöntem yok)
sen baktın mı hiç benim fwlere 
O kadar uğraşacak vaktim yok malum ygs'ye çalışıyoruzsen baktın mı hiç benim fwlere
![]()

windowsu gördüm diğerine bakmadım. Zaten baksamda birşey ifade etmiyor. Telefonum c5-03 değil![]()

