61semih
Üye
-
Konu Sahibi
-
İsminden pek hoşlanmadım, MeeGo olarak kalsa daha iyiydi gibime geliyor.
Ama MeeGo tabanlı zaten, iyi bir OS olacaktır.
Samsung için iPhone çakması diyen Nokia'cılar bu kadar bayıldıkları Linux tabanlı sistemlerden biri olan Tizen OS yüklü telefonları ne yüzle alacak merak ediyorum
Tizen Os ne ya?
Alırım tabi Samsung faydalanmak için destek verir meego'yu gelistirebilcek hali yok ya.
Bada'yı savunanlar tutustu bu haberle.
N9'da meego var begenip alırım.Tizen os ne alaka anlamadım.Begenirsem o da sıkıntı degil söylerim açık açık.
Sizin gibi sırf n9 da kullanılıyor diye sistem karalamam ben.
Ayrıca bu arkadas bu tarz haberlerle çok ilgiliydi N9'un fiyatı belli oldu niye konu açmadı acaba.
Yoksa 480 dolar olması mı hosuna gitmedi.Tabi 1500 liraya fokusladı onlar kendini
o değilde bada öksüz kalmasa bari
Türkiye'de olur o 1500 lira, bizim millet Aaa Nokia süper harikadediği süre 2000 lira bile olur
Samsung için iPhone çakması diyen Nokia'cılar bu kadar bayıldıkları Linux tabanlı sistemlerden biri olan Tizen OS yüklü telefonları ne yüzle alacak merak ediyorum
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?