Tizen OS Geliyor

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

61semih

Üye
    Konu Sahibi
Tizen OS Geliyor
[h=2]Samsung ve Intel ortaklığında hazırlanan MeeGO'nun yerini alması planlanan Tizen OS, çoklu platform desteği ile birlikte Anroid'e rakip olmaya hazırlanıyor.[/h]28/09/2011 12:02

Samsung ve Intel, mobil cihazlarda çalışacak yeni açık kaynak kodlu işletim sistemleri Tizen OS'u duyurdu. Bu duyuru ile birlikte MeeGoplatformunun da sonu gelmiş oldu.
MeeGo plaftormu yalnızca Samsung ve Intel ile değil, Nokia'nın desteğini de arkasına alarak Linux tabanlı Maemo ve Moblin platformlarını birleştirerek hazırlansa da, Nokia'nın desteğini çekmesi nedeniyle Samsung ve Intel'in sorumluluğunda kullanıcıyla buluşmuştu.

Bu hafta ise, yeni bir açık kaynak kodlu işletim sistemi duyuruldu ve kod adı Tizen OS olarak belirlendi. HTML5 üzerine kurulu olan bu işletim sistemi, MeeGo gibi çoklu cihaz desteği verecek. Bu cihazlar, cep telefonları, tabletler, akıllı TV'ler, netbook ve araç içi bilgi-eğlence sistemleri olacak.
2012 yılında kullanıcılarla buluşması beklenen Tizen OS, LiMo ve The Linux Foundation'ın en iyi açık kaynak kodlu teknolojilerini birleştirerek,Android platformuna rakip olmayı planlıyor

kaynak:
 

nalcam22

Üye
meego lg ve intel değilmi
 
[COLOR=""][SIZE=""]Tizen OS İnşallah T-OS lamaz.[/SIZE][/COLOR]
 

Del Rey

Üye
İsminden pek hoşlanmadım, MeeGo olarak kalsa daha iyiydi gibime geliyor.

Ama MeeGo tabanlı zaten, iyi bir OS olacaktır.
 

Uruloki

Üye
Evet bayağı eksik bir haber olmuş meego olayının altında devam ediyor aslında bu tizen os o kadar hatta şöyle diyeyim badameego karması da denilebilir başka bir şey ve güzel olaylardan biri html5 ile 5 dk da uygulama yazılabiliyor
 

Lenneth

Üye
MeeGo'lu telefon piyasaya çıkamadan işletim sisteminin sonu geliyor..
 
Haberi açan ve birkaç arkadasın yeni sistemle alakaları yok ki onları ilgilendiren kısım ;

''MeeGo platformunun da sonu gelmiş oldu.''

Alakası da yok !
 

Uruloki

Üye
bilgisizler belli yine biraz düşünmeleri için ipucu neden tüm meego sayfaları seviniyor ?
 

Lenneth

Üye
Samsung için iPhone çakması diyen Nokia'cılar bu kadar bayıldıkları Linux tabanlı sistemlerden biri olan Tizen OS yüklü telefonları ne yüzle alacak merak ediyorum
 
Tepkiler: cewikkuwwet01 ve nidforspid
Tizen Os ne ya?
Alırım tabi Samsung faydalanmak için destek verir meego'yu gelistirebilcek hali yok ya.
Bada'yı savunanlar tutustu bu haberle.
N9'da meego var begenip alırım.Tizen os ne alaka anlamadım.Begenirsem o da sıkıntı degil söylerim açık açık.
Sizin gibi sırf n9 da kullanılıyor diye sistem karalamam ben.
Ayrıca bu arkadas bu tarz haberlerle çok ilgiliydi N9'un fiyatı belli oldu niye konu açmadı acaba.
Yoksa 480 dolar olması mı hosuna gitmedi.Tabi 1500 liraya fokusladı onlar kendini
 
badaya birşey olmaz bence o kadar yatırım var canım
 

Lenneth

Üye

Türkiye'de olur o 1500 lira, bizim millet Aaa Nokia süper harika dediği süre 2000 lira bile olur
 

Del Rey

Üye
Samsung için iPhone çakması diyen Nokia'cılar bu kadar bayıldıkları Linux tabanlı sistemlerden biri olan Tizen OS yüklü telefonları ne yüzle alacak merak ediyorum

Samsung, Tizen'a güzel donanım ve Nokia Harmattan UI gibi orijinal bir UI tasarlarsa; neden olmasın derim ben de.
 
erdem kardeş meego gidiyor symbian gidiyor seno siteyi niye açtın ayıptır sorması?
 
Yasak olduğu halde niçin hala tartışma yapıyorsunuz arkadaşlar?
Tamam yapın ama kurallar dahilinde yapın.. Nedir bu işletim sistemi savunma çabası anlamıyorum.. Benim telefonum Android li ama sağda solda Android i savunma, ezdirmeme gereği duymuyorum..

Şimdi biri buraya gelip Android, Bada, Symbian vs. kötü, bi işe yaramaz, beş para etmez gibi şeyler dese herkes savunma gereği duyacak.. Neden? Herkesin kendi tercihi kendi memnuniyeti kendi fikri buna saygı duymanız lazım tartışma çıkarmak anlamsız..

Birbirinize "kemik atmak, çoluk çocuk" gibi şeyler demeniz yakışıyor mu size?
Onu geçtim böyle sözler, tartışmalar foruma yakışıyor mu?
 

Uruloki

Üye
içerden bilgileri aldım meegonun devamı niteliğinde fakat samsung un içinden çıkamayacağı şekilde bir anlaşma yapıldı ve biraz meego bada birleşimi olucak ben bunun haberinib 2 ay önceden almıştım fakat meego olarak ama kısmet tizen os aymış ayrıca ilerde çok büyük süprizler görebiliriz artık açık kaynak ile kapaşı kaynak savaşları başlıyacak da diyebilirim
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...