Haydar
Emekli Yönetici
Tito: "ŞL'de kolay maç yok"
Barcelona Teknik Direktörü TitoVilanova, yarın oynanacak SpartakMoskova maçının oldukça zor
geçmesini beklediğini
açıkladı. Maç öncesi kameraların karşısında geçen Vilanova, "Rusya takımları
karşısında genelde hep zorlandık. Spartak, kalitesini
Camp Nou'da oynanan maçta da gösterdi. Zaten
Şampiyonlar Ligi'nde kolay maç yok. Rakibimize saygı
duyuyoruz." sözleriyle zor bir maç beklediğini açıkladı. Tito Vilanova, aynı zamanda "Unai Emery'yi yakından
tanıyoruz. İşimizi her zaman zorlaştıran bir teknik
adam oldu. Unai'nin takımları hem hücumda hem de
savunmada her zaman organize bir futbol ortaya
koyuyor. Fakat bu maçtan galip gelerek turu
garantilemek istiyoruz. Yine de puan kaybı halinde bile içeride oynayacağımız bir maç daha var." diyerek
Emery'den övgüyle söz etti. Spartak Moskova ve Barcelona, yarın saat 19:00'da
kozlarını paylaşacak.
geçmesini beklediğini
açıkladı. Maç öncesi kameraların karşısında geçen Vilanova, "Rusya takımları
karşısında genelde hep zorlandık. Spartak, kalitesini
Camp Nou'da oynanan maçta da gösterdi. Zaten
Şampiyonlar Ligi'nde kolay maç yok. Rakibimize saygı
duyuyoruz." sözleriyle zor bir maç beklediğini açıkladı. Tito Vilanova, aynı zamanda "Unai Emery'yi yakından
tanıyoruz. İşimizi her zaman zorlaştıran bir teknik
adam oldu. Unai'nin takımları hem hücumda hem de
savunmada her zaman organize bir futbol ortaya
koyuyor. Fakat bu maçtan galip gelerek turu
garantilemek istiyoruz. Yine de puan kaybı halinde bile içeride oynayacağımız bir maç daha var." diyerek
Emery'den övgüyle söz etti. Spartak Moskova ve Barcelona, yarın saat 19:00'da
kozlarını paylaşacak.
