cukuleaks
Üye
-
Konu Sahibi
-
Nedemezsingülmekten öldüm tatlım yaa tipleriniz çok komik
Video bol fakat anırma sesleri olduğu için koymuyorumvideo falan yazmışın yok mu video?
- - - Eklendi - - -
video falan yazmışın yok mu video?
ordaki anlam çok güzelYalarung
Hahahah Çok Güldümm
Valla Epey Bir Morelim Bozuktu Gördüm Fotoğrafları Koptum
Videoda ekledim relax olun ya bizim toplumun %80 inin morali bozuk anlamıyorum gülen insan hiç göremiyorum. Bende mutlu bi ortamda olduğumu söyleyemem ama relax oluyorum işte kafaya takmıyorum
hocam youtubee koy
İsmail sen bir okulu bitir,iş hayatına atılda ozaman görcem seni sırıtabiliyormusun
Eve,kapıdan adımını attığında pestilin çıkmış,hayattan bezmiş,atın beni denizlere şarkısını diyerek giriş yaparsın ama atın beni uçurumdan aşağı bile olabilir
Daha bende neler varSenin Ben Varya
- - - Eklendi - - -
Adam Hopluyor Resmen
Pm'den Atsana
Daha bende neler var
Pm'den Atsana
Alev bida girme bence ben yazdım bak konu başlığına yamuk site diyemeraktan girdim siteye bide video'luyu seçtim sapığın biri çıktı kapatmaya çalışıorum kapanmıyodasiteye ilk girişim olduğu için ne yapmam gerektiğini bilmiodumda esc ye basıom ama kapanmıyor şekilden şekile girdim kameranın önünde nese en sonunda internet sekmesini kapatarak kapatabildim bu arada sonradan öğrendim 2 kere esc'ye basınca kapanıyormuş.
Video süper
Elin alışırsa daha açılmadan geçebilirsin ben alıştımama öyleydi2 kere üst üste esc ye basınca kapanıyordu
nese zaten bi daha girmem
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?