Tiplere bakın ya :D

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi

FatoŞ

Üye
Hahahah Çok Güldümm
 
    Konu Sahibi


Valla Epey Bir Morelim Bozuktu Gördüm Fotoğrafları Koptum

Videoda ekledim relax olun ya bizim toplumun %80 inin morali bozuk anlamıyorum gülen insan hiç göremiyorum. Bende mutlu bi ortamda olduğumu söyleyemem ama relax oluyorum işte kafaya takmıyorum
 
Tepkiler: FatoŞ

ismail

Üye
hocam youtubee koy
 


Videoda ekledim relax olun ya bizim toplumun %80 inin morali bozuk anlamıyorum gülen insan hiç göremiyorum. Bende mutlu bi ortamda olduğumu söyleyemem ama relax oluyorum işte kafaya takmıyorum

İsmail sen bir okulu bitir,iş hayatına atılda ozaman görcem seni sırıtabiliyormusun
Eve,kapıdan adımını attığında pestilin çıkmış,hayattan bezmiş,atın beni denizlere şarkısını diyerek giriş yaparsın ama atın beni uçurumdan aşağı bile olabilir
 
    Konu Sahibi
hocam youtubee koy

Video bozuk gosterior. 2 senedir boyle ve ne yaptiysam.duzelmedi. kimse cozumunu bulamiuor...


- - - Eklendi - - -


Doğrudur abi ama ne olursa olsun isyan etmem. Uzulurum mutsuz olurum ttabikide ama ben bu mutsuzlugu uzatmiyorum iste. Cok emin konusmıyim ama ne olursa olsun ben relax biriyim. Bu ciddiyetimi engelliyecek aşırılıkta ve sorumluluklarımı yerime getirmeyecek kadar abartılı değil ,yerine gore davranirim
 

MrTech

Üye
Senin Ben Varya

- - - Eklendi - - -

Adam Hopluyor Resmen
 
Adam bitiyle oynuyor senin yaptığında,bitle oynanırken bağrılmaz dermiş bir çin ata sözü
Dayı iyi okumamış yoksa sabri gibi uçardı
 
Tepkiler: HacKLess

man20

Üye
meraktan girdim siteye bide video'luyu seçtim sapığın biri çıktı kapatmaya çalışıorum kapanmıyoda siteye ilk girişim olduğu için ne yapmam gerektiğini bilmiodumda esc ye basıom ama kapanmıyor şekilden şekile girdim kameranın önünde nese en sonunda internet sekmesini kapatarak kapatabildim bu arada sonradan öğrendim 2 kere esc'ye basınca kapanıyormuş.
 
Tepkiler: HacKLess
    Konu Sahibi
Alev bida girme bence ben yazdım bak konu başlığına yamuk site diye

- - - Eklendi - - -

Bi dk???? Benmi yanlis anladim yoksa senmi errorverdin?

"escye basıom ama kapanmıyor"
"Sonradan öğrendim 2 kere escye basınca kapanıyormuş"

Mantık hatası var haksızmıyım


 

man20

Üye
ama öyleydi 2 kere üst üste esc ye basınca kapanıyordu
nese zaten bi daha girmem
 
Tepkiler: HacKLess
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...